رئیس ستاد مدینه منوره:

مواد مورد نیاز غذای زائران در مدینه کاملاً تامین است

    کد خبر :86207

رئیس ستاد مدینه همچنین از تامین کافی مواد مورد نیاز غذای زائران کشورمان (‌مدینه قبل و مدینه بعد )‌در مدت اقامت در مدینه خبر داد.

به گزارش  پویا؛ اکبر رضایی درباره آخرین آمار اعزام زائران به مدینه منوره و حضور آنها در این شهر اظهار کرد: با گذشت سه هفته از آغاز عملیات اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی، تاکنون بیش از 40 هزار ایرانی وارد مدینه منوره شده و بیشتر آنها پس از زیارت مرقد شریف نبوی، قبرستان بقیع و بازدید از مساجد و اماکن تاریخی و مقدسه این شهر، به مکه مکرمه عزیمت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع آمار ذکر شده در حال حاضر حدود هفت هزار و 500 ایرانی در مدینه منوره بسر می‌برند .

رئیس ستاد مدینه منوره با اشاره به میزان رضایتمندی زائران ایرانی در مدت اقامت در مدینه منوره گفت : به‌رغم برخی مشکلات که طبیعی هم هست، همه تلاشهای خود را برای خدمت به ضیوف الرحمن به‌کار بسته‌ایم و لبخند رضایت زائران، قوت قلب خدمتگزاران حج در ستاد مدینه منوره است .

رضایی درباره برنامه نظارت روزانه بر روند عملیات حج در مدینه منوره اظهار کرد: بحمدالله شاهد گردش روان عملیات حج هستیم و در مبادی ورودی و خروجی مدینه منوره، انتظار زائران به حداقل رسیده است و شاهد افزایش میزان رضایتمندی آنها هستیم.

وی افزود: در حوزه های اسکان، تغذیه، ‌حمل و نقل ‌و زیارت دوره ( زیارت اماکن مقدسه در مدینه منوره ) کارها طبق برنامه ریزیهای انجام شده به خوبی در حال انجام است و گزارشهای دریافتی از میزان بالای رضایتمندی ضیوف الرحمن حکایت دارد؛ این اعلام رضایتمندی نشانه هماهنگی خوب مجموعه‌های اجرایی، خدماتی،‌ پشتیبانی و فرهنگی است.

رئیس ستاد مدینه همچنین از تامین کافی مواد مورد نیاز غذای زائران کشورمان (‌مدینه قبل و مدینه بعد )‌در مدت اقامت در مدینه خبر داد و گفت : خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده هیچگونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد و خدمات در حوزه‌های یاد شده تا آخرین روز عملیات حج (‌ پنجم محرم ) به زائران ارایه خواهد شد.

رضایی درباره ‌زیارت دوره ‌ زائران ایرانی در طول اقامت در مدینه منوره گفت : تاکنون 31 هزار 800 زائر در قالب 755 دستگاه اتوبوس مجهز و کولردار به زیارت دوره رفته‌اند .

گفتنی است امسال 86 هزار و 500 ایرانی امسال درمناسک حج ابراهیمی شرکت خواهند کرد؛ زائران ایرانی در موسم حج حدود شش روز در مدینه منوره اقامت دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید