مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمدید شد

    کد خبر :86054

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از روز سه‌شنبه 31 شهریور تمدید شد. داوطلبان می‌توانند از ساعت 9 صبح فردا 30 شهریور 96 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه به مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های واصله از سوی داوطلبانی که به هر علتی موفق به انتخاب رشته و یا ویرایش ثبت‌نام خود نشده‌اند بدینوسیله به اطلاع داوطلبان می‌رساند سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۶/۵/۳۰ مجدداً بازگشایی شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۶/۵/۳۱ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش به آدرس www.azmoon.orgنسبت به اصلاح رشته محل‌های انتخابی یا انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

با توجه به نامه شماره ۵۰۰/۵۳۲ مورخ ۹۶/۵/۲۵ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص تغییراتی در پذیرش برخی از رشته‌محل‌های گروه علوم پزشکی، داوطلبان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۶/۵/۳۱ با مراجعه به سامانه ثبت‌نام نسبت به اصلاح رشته‌محل‌های انتخابی یا انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

فهرست این دسته از رشته‌محل‌ها از طریق سامانه ثبت‌نام در دسترس داوطلبان قرار داده شده و داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه داشته باشند که فرصت اعلام شده، آخرین مهلت داوطلبان برای انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌محل‌های انتخابی بوده و تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید