لاریجانی: درباره حدود اختیارات وزارتخانه‌های ادغام شده فقر قانون نداریم

    کد خبر :86043

رئیس مجلس با اشاره به اینکه درباره عدم ارائه حدود اختیارات وزارتخانه‌های ادغام شده فقر قانون نداریم، گفت: البته در این باره اشکال وارد است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه 29 مرداد پارلمان و در خلال بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با حضور آنان و نیز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صورت می‌گیرد خطاب به وی گفت: اخطاری که نماینده ساری داد از نظر فقدان قانون درباره تفکیک وظایف وزارتخانه‌ها پس از ادغام در سال 90 وارد نیست اما اشکال وارد است.

وی ادامه داد: در آن سال و پس از ادغام 7 وزارتخانه مقرر شده بود که ظرف 6 ماه قانون حدود وظایف وزارتخانه‌های ادغام شده منقح و لایحه آن به مجلس بیاید و من از دولت می‌خواهم که این کار را انجام دهد تا این اشکال برطرف شود.

علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 133 قانون اساسی در اخطاری با اشاره به اینکه حدود اختیارات وزارتخانه‌های ادغام شده در سال 90 به تصویب مجلس نرسیده است، گفته بود: ما هنوز 22 وزارتخانه داریم و رئیس جمهور باید برای وزارتخانه‌های باقیمانده 5 وزیر معرفی کند.

رئیس مجلس نیز در پاسخ این اخطار را وارد ندانست و خاطرنشان کرد: همان زمان اعلام شد که وظایف این وزارتخانه‌ها نیز ادغام شده است.

فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید