رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد:

کشف بیش از هفتاد کیلوگرم تریاک

    کد خبر :85744

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری چهار توزیع کننده و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر وکشف 71کیلوگرم تریاک از مخفیگاهشان، خبر داد.

به گزارش گ برنا، سرهنگ محمد بخشنده، با اشاره به دستگیری چهار توزیع کننده و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده فاز چهار اندیشه، گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر به نام “ج” با همدستی سه تن از دوستانش اقدام به تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در تهران و شهرک اندیشه می‌کند.

وی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات گسترده تر مشخص شد که این متهم به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و به مخفیگاه خود واقع در فاز 4 اندیشه منتقل و قصد توزیع آن را دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری هر چهار متهم و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و بلافاصله تیم های عملیاتی پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری متهمان به آدرس و محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

سرهنگ محمد بخشنده، عنوان داشت: پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند وحصول اطمینان از حضور متهمان در محل طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم اصلی پرونده و سه همدستش دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 71 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در بخش های مختلف مخفیگاه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: هر چهار متهم به مقر انتظامی منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
پا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید