واژگونی خودرو سواری در تهرانپارس/نجات راننده از میان آهن پاره‌ها

    کد خبر :85695

برخورد وحشتناک دو دستگاه خودرو سواری در تهرانپارس ؛واژگونی یکی از خودروها و مصدومیت دو نفر را به همراه داشت.

به گزارش  مهر ، این حادثه ساعت ۲۲:۳۵ شب گذشته رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۹۲ به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان تهرانپارس، خیابان اتحاد اعزام شدند.

عیسی ارضی شلمانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که شدت این برخورد به حدی بود که خودرو سمند واژگون شده و در وسط خیابان قرار گرفت.

وی ادامه داد: رانندگان هر دو خودرو که از ناحیه دست و سر دچار آسیب دیدگی شده بودند قبل از رسیدن آتش نشانان خود را به خارج از وسایل نقلیه رساندند.

افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر و قطع جریان برق هر دو خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نشتی بنزین خودرو پراید را رفع کردند و افراد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو سواری سمند به حالت اولیه و انتقال هر دو خودرو سواری به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید