رابرت زمکیس سریال «جتسونز» را می‌سازد

    کد خبر :85606

رابرت زمکیس کارگردان نام آشنای آمریکایی قصد دارد اقتباسی تلویزیونی از انیمیشن محبوب و مشهور شرکت هانا- باربارا داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران پویا، شبکه abc ساخت پایلوتی برای سریالی بر اساس انیمیشن محبوب و کلاسیک هانا- باربارا، «جتسونز» را تایید کرده است. این سریال قرار است به تهیه کنندگی کارگردان نام آشنای مجموعه «بازگشت به آینده»، رابرت زمکیس ساخته شود. زمکیس پیشتر کارگردانی آثاری چون «متفقین»، «بندباز»، «پرواز»، «سرود کریسمس»، «بیوولف»، «دور افتاده» و «فارست گامپ» را هم در کارنامه کاریش دارد. زمکیس در مقام تهیه کننده «پولاد ناب» و «مریخ به مادرها احتیاج دارد» را هم در کارنامه اش دارد.

انیمیشن سریالی «جتسونز» در دهه هشتاد به اوج محبوبیت خودش رسید. این مجموعه داستان خانواده جتسونز را در 100 سال بعد روایت می کند. زمانی که ماشین ها پرواز می کنند و ربات ها مستخدم مردم هستند. گفته می شود «جتسونز» مدل آینده سریال انیمیشنی «فلینستونز» هانا-باربارا است. شبکه تلویزیونی abc این سریال را در راستای تعهد ساخت آثار خانوادگی و کمدی برای مردم آمریکا برنامه ریزی کرده است. هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال جدید اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید