تکلیف شهر میهمان ویژه نمایشگاه پاریس روشن نیست

    کد خبر :85593

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از احتمال معرفی تبریز به جای تهران به عنوان شهر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب پاریس خبر داد.

به گزارش  خبرنگاران پویا،‌ برنامه‌های حضور ایران به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب پکن پیش از ظهر امروز، 28 مردادماه، با حضور امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و محمود آموزگار ئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برگزار و برنامه‌های حضور ایران تشریح شد.

در حاشیه این نشست در جریان پاسخ و پرسش اصحاب رسانه شهرام‌نیا در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه چندی پیش نمایشگاه کتاب پاریس مهلت یک ماه و نیمه‌ای به ایران داد تا تکلیف حضور تهران به عنوان میهمان ویژه در این نمایشگاه را روشن کند،‌ با توجه به اتمام این مهلت،‌ آیا تدبیری اندیشیده شده است، گفت:‌ با توجه به اینکه هم شهرداری تهران و هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تغییرات مدیریتی روبرو هستند،‌ تا زمانی که تکلیف این دو نهاد روشن نشود،‌ ما نمی‌توانیم پاسخ روشنی به فرانسوی‌ها بدهیم.

وی ادامه داد: البته گویا طرف فرانسوی درخواست دیداری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت کرده است که ما در آن‌جا این موضوع را بررسی خواهیم کرد. البته این را نیز باید بگویم که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شده است و این امکان وجود دارد که ما بحث مهمان ویژه شدن این شهر را در نمایشگاه کتاب پاریس مطرح کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید