اعزام ۱۹ هزار زائر ایرانی به عربستان از فرودگاه امام خمینی (ره)

    کد خبر :85570

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام ۱۹ هزار زائر به سرزمین وحی از فرودگاه امام خبر داد.

به گزارش تسنیم، کوروش فتاحی با اشاره به این‌که امسال برنامه فشرده ای برای اعزام حجاج تدوین و در این راستا طی دو هفته سالن حج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده بهره برداری شد، اظهار کرد: از پنجم مرداد ماه تا دیروز، 19 هزار و 525 زائر از 9 استان کشور و 307 هزار 809 کیلوگرم بار با 78 پرواز هما از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی منتقل شدند.

وی با بیان این‌که فرصت کمی برای آماده سازی سالن حج در اختیار داشتیم، افزود: این در حالی بود که با همکاری و تعامل میان تمام ارگان های حاضر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از سپاه، نیروی انتظامی ، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و اداره گذرنامه خدمات شایسته ای به زائران بیت الله الحرام ارائه شد.

وی یادآور شد: ار زمان آغاز اعزام زائران ، همه پرسنل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تمام قوا در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار سرزمین وحی تلاش کرده‌اند، ضمن آن که امکانات لازم برای آسایش و رفاه زائران در سالن حج فرودگاه فراهم شد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب از روند انتقال زائران ایرانی به عربستان، اظهار کرد: امسال 75 درصد زائران ایرانی توسط ایران‌ایر به عربستان منتقل می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید