مقاومت بدنه سازمان بنادر با سامانه جامع مدیریت پروژه

    کد خبر :85560

معاون امور زیربنایی سازمان بنادر با اشاره به مقاومت بدنه سازمان بنادر با سامانه جامع مدیریت پروژه گفت:با استفاده از نرم‌افزار بومی می‌توانیم امیدوار باشیم با توجه به این‌که کمتر از بستر اینترنت استفاده می‌شود، امنیت سیستم حفظ می‌شود.

به گزارش  تسنیم، نورالدین علی‌آبادی در حاشیه همایش معرفی سامانه جامع مدیریت پروژه‌ در پاسخ به پرسش تسنیم اظهار کرد:‌ سامانه جامع مدیریت پروژه یک سامانه بومی است که هزینه اجرای آن حدود 2 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان این‌که کنترل مراحل پیشرفت و عقب‌ماندگی احتمالی پروژه‌ها از جمله مزیت‌های سامانه مذکور است، تصریح کرد:‌ با استفاده از نرم‌افزار بومی که کدنویسی آن توسط متخصصان داخلی انجام شده می‌توانیم امیدوار باشیم با توجه به این‌که کمتر از بستر اینترنت استفاده می‌شود، امنیت سیستم حفظ می‌شود.

وی با یادآوری این‌که مراحل 10 گانه را برای سامانه جامع مدیریت پروژه داریم، افزود: تا امروز در حال بررسی سه مرحله محدوده پروژه، زمان پروژه و هزینه‌های پروژه هستیم.

معاون امور مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که اجرای مناسب مدیریت پروژه بین یک تا 30 درصد در هزینه‌ها صرفه جویی به همراه دارد، اظهار کرد:‌ مقاومت در مقابل پدیده‌های نو همیشه بوده و مختص سازمان بنادر و دریانوردی نیست. قسمت‌هایی از سازمان بنادر در برابر سامانه مذکور مقاومت‌هایی داشت و برای اجرایی کردن سامانه مدیریت پروژه مشکلاتی داشتیم.

علی‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه مقاومت‌ها را به یک هم‌گرایی تبدیل کرده‌ایم و همه در اجرای این سامانه همکاری می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید