سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش گشایش یافت

  • اقتصادی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۵۲

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش سه شنبه شب با حضور سید کاظم دلخوش عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، احمد انارکی عضو کمیسیون اقتصادی و ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس، مدیر عامل منطقه آزاد کیش ،معاونان و مدیران، مسئولان اتاق تعاون و جمعی از مدیران شرکت های داخلی و خارجی فعالیت چهار روزه خود را آغاز کرد .
در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت داخلی و 30 شرکت و نمایندگی خارجی حضور دارند.
ایتالیا،آلمان،چین،ترکیه ،امارات،کره جنوبی، هلند، فنلاند، برزیل،سوئیس، امریکا ،اسپانیا،انگلیس،عربستان و فرانسه از شرکت هایی هستند که مستقیم یا به صورت نمایندگی در این رویداد اقتصادی شرکت کرده اند.
محصولات پایه ای ساختمانی و سیستم های سازه ای ، نازک کاری، معماری، دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی، امنیتی و هوشمند سازی ساختمان، ابزار و ماشین آلات ساختمانی ، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، آسانسور، بالا برو سیستم های متحرک، تشکل های حرفه ای ، آموزش، مشارکت و تبلیغات و عمران و خدمات شهری از موضوعات و محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.
تجهیزات ساختمانی و عمرانی همچون لوله و اتصالات، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، یراق آلات، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، کاشی و سرامیک، سنگ و ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی از دیگر تجهیزاتی است که در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد .
برگزاری همایش اتاق های تعاون و اتحادیه های سراسری با حضور کارشناسان و صاحب نظران اتحادیه های کشوری فردا (چهارشنبه)، سه کارگاه آموزشی با رویکرد مقاوم سازی و ارتقاء رتبه، معرفی نمایشگرهای سه بعدی هولوگرام برای نخستین بار در این نمایشگاه، اهداء لوح و تندیس به تولید کنندگان و غرفه برتر از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه می توان به برگزاری دوره های طراحی و بهره برداری سیستم های برق خورشیدی ، نمای خشک آجری، روش طراحی و تکنیک اجرا، عایق سازی پوسته های ساختمانی، اصول تصفیه فاضلاب، آشنایی با سیستم‏های خورشیدی و روش‏های بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان اشاره کرد.
وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، راه و ترابری ، اقتصاد و دارایی ، صنعت ، معدن و تجارت ، شورای عالی نظام مهندسی ساختمان ، سازمان نظام مهندسی، سازمان مناطق آزاد تجاری از مشارکت کنندگان شاخص در این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه از سوی اتاق تعاون ایران با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است .
این نمایشگاه که در مساحت حدود چهار هزار و 700 متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شده تا 15 اردیبهشت ماه میزبان بازدید کنندگان است .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید