از عملکردم راضی هستم/ نقش سازمان میراث فرهنگی در درآمدزایی همانند وزارت نفت است

    کد خبر :85314

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: نقشی که این سازمان می‌تواند برای تامین درآمد و ارز در کشور داشته باشد، همانند وزارت نفت است، اما این کار منوط به اصلاح فرایندها است.

زهرا احمدی‌پور در گفت‌وگو با  ایلنا، در رابطه با عملکرد خود در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هر کار اداری موانع خاص خود را دارد. حوزه مسئولیت بنده نیز چون متنوع بود و موضوعات و حوزه‌های مختلف و متعددی را شامل می‌شد، شاید سختی‌هایش بیشتر بود، اما از آن جهت که موفق شدم؛ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را شناخته و ریشه‌های مشکلات آن را شناسایی و در جهت حل آن اقدام کنم، از خود راضی هستم.

امیدوارم در دولت دوازدهم زنان نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند

او در خصوص ارزیابی‌اش از حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم نیز اظهار داشت: حضور زنان در دولت دوازدهم تفاوت چندانی با دولت یازدهم نداشته است، اما با توجه به آنکه مسائل و مشکلاتی که بر سر راه دولت یازدهم وجود داشت، هم‌اینک وجود ندارد، امیدوارم دولت دوازدهم بتواند پرتوان‌تر عمل کند و زنان نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

اولویت‌های رییس جدید سازمان میراث فرهنگی چه باید باشد؟

معاون سابق رییس جمهور در پاسخ به این سوال که به نظر شما اولویت اصلی رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چه باید باشد؟ تصریح کرد: در زمان مسئولیت من، آیین‌نامه‌هایی تهیه و برای تصویب به دولت ارسال شد. من پیگیری آن آیین‌نامه‌ها برای تصویب در هیات دولت را مهم می‌دانم. همچنین اقداماتی برای اصلاح برخی از فرآیندها را شروع کردیم و به نظر من اصلاح آنها باید در دستورکار رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گیرد.

نقش سازمان میراث فرهنگی در درآمدزایی همانند وزارت نفت است

احمدی‌پور افزود: نقشی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌تواند برای تامین درآمد و ارز در کشور داشته باشد، همانند وزارت نفت است، اما این کار منوط به اصلاح فرایندها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید