معترض نابرابری دستمزدها، در صدر فهرست پردرآمدترین زنان هالیوود

    کد خبر :85215

اما استون، برنده اسکار بازیگری زن ۲۰۱۶، پردرآمدترین بازیگر زن جهان است.

به گزارش خبرنگاران پویا، مجله فوربس در مقاله‌ای به قلم ناتالی رابمد، نام این بازیگر را در صدر فهرست فوربز پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان قرار داد. نام استون بالاتر از جنیفر لارنس و جنیفر آنیستون دیده می‌شود.

بازیگر 28 ساله سینما در 12 ماه گذشته، 26 میلیون دلار درآمد داشت که بخش عمده‌ای از آن را بابت بازی در نقش میا فیلم «لالا لند» به دست آورده است. «لالا لند» در اکران جهانی خود بیش از 445 میلیون دلار فروش داشته است.

استون اخیراً علیه شکاف دستمزد میان زنان و مردان سخن گفته بود و مدعی بود برخی همبازیان مرد با اطمینان از برابری دستمزد از پروژه کنار رفته‌اند. او گفته است «در حرفه من، نیاز است همبازیان مرد من برای اطمینان از برابری از دستمزدشان کمک کنند تا شاید من هم به برابری با آنها دست یابم. برخی از آنها این کار را می‌کنند؛ چون فکر می‌کنند این کار منصفانه و درست است. همان چیزی است که هنوز تشریح نشده و لازم است توضیح داده شود. دریافت حقوق برابر نیاز به افرادی دارد که بدون خودخواهی بگویند «این همان انصاف است.»

استون قرار است در کنار استیو کارل در «نبرد جنس‌ها»، درامی براساس زندگی واقعی بازی کند. او هم‌اکنون در حال فیلمبرداری کمدی سیاه «دیوانه‌وار» نتفلیکس با حضور جوانا هیل است.

پس از استون، جنیفر آنیستون با در‌آمد 25 میلیون و 500 هزار دلاری در رده دوم ایستاده است که بیشتر درآمدش از تبلیغ برای شرکت‌هایی چون هواپیمایی امارات و اسمارت‌واتر است. او سال گذشته فیلم‌هایی چون «مهمانی کریسمس در اداره» و «پرنده‌های زرد» را بر پرده سینما داشت.

جنیفر لارنس، پردرآمدترین بازیژر زن سال گذشته، امسال با درآمد 24 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت. لارنس سال گذشته بیشتر از راه بازی در پروژه‌های کوچک‌تری چون فیلم ترسناک «مادر» به کارگردانی دارن آرنوفسکی درآمد داشت.

چهارمین بازیگر زن پردرآمد سال گذشته ملیسا مک‌کارتی است و در جایگاه پنجم میلا کونیس ایستاده است.

اما واتسون، پس از بازی در فیلم «دیو و دلبر» در مقام ششم ایستاد در پشت سر خود چارلیز ترون، کیت بلانشت، جولیا رابرتز و امی آدامز را ببیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید