برنامه‌های یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اعلام شد

    کد خبر :85179

جدول برنامه‌های یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، به تفکیک بخش‌های مختلف سازی و آوازی، از سوی دبیرخانۀ جشنواره منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این جشنواره از 8 شهریور 1396 کار خود را در تالار رودکی با بخش تکنوازی تار آغاز می‌کند و به دنبال آن نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های مختلف تا 26 شهریور 1396 در حضور هیئت داوران به اجرا می‌پردازند.

در این دوره از جشنواره 500 نوازنده و خواننده به شرح جدول ذیل، در قالب سه گروه سنی، در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی به روی صحنه خواهند رفت.

با اتمام اجراها، یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان 27 شهریورماه با اعلام برگزیدگان، در قالب مراسم اختتامیه، در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی جشنواره باید یک ساعت قبل از شروع برنامه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به تالار رودکی (به نشانیِ تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، طبقۀ سوم بنیاد رودکی) مراجعه نمایند.

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گستردۀ استادان برجستۀ موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی «الف» (15 تا 18 سال)، «ب» (19 تا 23 سال) و «ج» (24 تا 29 سال) از 8 تا 27 شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید