واکنش معاون سیدحسن نصرالله به سند جدید حماس

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۳۶

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: ما با مقاومتی که برای سازش مقدمه‌چینی می‌کند و فلسطین را به دو دولت تقسیم می‌کند، نیستیم.

شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: هرگاه ما اسرائیل را متجاوز و اشغالگر به حساب آوردیم پس برآورد ما از دنیای استکبار نیز همین خواهد بود.

وی در دیدار با «جنبش جهانی بازگشت به فلسطین» گفت: ما تأکید  کرده‌ایم و دائماً تأکید می‌کنیم که با مقاومت فلسطین هستیم به‌خاطر فلسطین با مقاومت هستیم و مقاومت در فلسطین یک شکل واحد ندارد و ملت فلسطین اصل و اساس مقاومت است؛ این ملت دیرزمانی است که ملتی مقاوم و فداکار بوده است و این امید ما را افزایش می‌دهد که دست‌آوردهای بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: تا زمانی که مقاومت برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر نباشد امکان ندارد که به بار بنشیند و ما با مقاومتی که برای سازش مقدمه‌چینی می‌کند نیستیم، ما با مقاومتی که فلسطین را به دو دولت تقسیم می‌کند نیستیم، ما با مقاومتی که خون را با زمین معامله می‌کند نیستیم، ما با مقاومتی هستیم که تنها به آزادی کامل سرزمین (فلسطین) بدون قید و شرط راضی می‌شود تا اینکه ملت فلسطین با عزت و کرامت به خاک خود برگردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعارهای دروغین کشورهای استکباری، افزود: آن‌گونه که ادعا می‌شود چیزی به‌اسم حقوق بشر جهانی وجود ندارد و آن‌گونه که ادعا می‌کنند استکبار جهانی برای عدالت انسانی بین ملت‌ها و کشورها کار نمی‌کنند،  آنها طرفدار  استقلال و حقوق ملت‌ها نیستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید