دفاع تاجگردون از وزیر پیشنهادی ارتباطات

    کد خبر :84687

 

«غلامرضا تاجگردون » رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «به نظر من حیف است که رای نیاورد».

به گزارش اقتصادآنلاین ، تاجگردون اضافه کرد: رییس جمهوری در کنار برخی وزرای کارکشته و بعضا خسته و یکی دو وزیر پیشنهادی بی انگیزه، یک جوان به مجلس معرفی کرده است. وی با اشاره به اینکه در این چند روز چندین بار با جهرمی صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد، گفت: به نظر من انسان توانمندی است که می تواند در این حوزه موفق شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس دهم، گفت: باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت، از توان وزیر پیشنهادی استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد، یک خسته دیگر به ما معرفی می شود و باید به او رای دهیم.

وی افزود: جهرمی این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایت ها به جامعه منتقل می شود؛ مانند بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و ده ها موضوع دیگر … .

تاجگردون ادامه داد: از مراجع رسمی به شکل دوستانه سوال کرده و چیزی دریافت نکرده ام؛ اگر بخواهیم تمام حرف ها را بپذیریم، باید حرفهایی که در مورد خیلی از دوستان دیگر زده می شود را هم بپذیریم. به نظر من حیف است که او رای نیاورد. باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت از توانش استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد یک خسته دیگر به ما معرفی میشود و باید به او رای دهیم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهای روحانی و فراموش نکنیم اگر مقاومتهای واعظی و ایشان نبود شاید امروز من نمیتوانستم از این فضا این حرف را با شما بزنم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید