متاع ایرانیان قدیم پُررنگ کردن «خوبی‌ها» بود

سفرهای اشتباهی ایرانی‌ها از نگاه بازیگر «ویزا»

    کد خبر :84662

بازیگر فیلم‌های «آوار» و «ویزا» معتقد است: اگر تمرین کنیم و یاد بگیریم خوبی‌هایمان را از جمله در زمینه سفر و گردشگری بیشتر و پُررنگ‌تر ببینیم خود به‌خود برخی بدی‌ها و کاستی‌ها نیز کنار می‌روند و لازم نیست مردم به خارج از کشور سفر کنند.

به گزارش  تسنیم، جهانگیر الماسی – بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان که خود را بچه تهران و از محله‌ «امیریه – قلعه وزیر» و «پل امیر بهادر» معرفی می‌کند، درباره علت سفر برخی ایرانی‌ها به خارج از کشور و نادیده گرفتن جاذبه‌های کشورمان می‌گوید: خیلی از این مردم اشتباه می‌کنند که برای سفر به خارج می‌روند و سرمایه ملی را به خارج می‌برند؛ چون فکر می‌کنند در خارج با برخی آزادی‌های ابتدایی اجتماعی مواجه هستند.

الماسی توضیح می‌دهد: شاید در ظاهر آزادی اجتماعی در خارج از کشور وجود داشته باشد ولی امنیت روان بسیاری از همین هموطنانمان پس از سفرهای خارجی به مخاطره می‌افتد و به شخصه چیزهای تلخی در این باره دیدم.

بازیگر فیلم «ویزا» ادامه می‌دهد: اما از طرفی نیز ما انسان قرن 21 هستیم و انسان قرن بیست و یکم، وطن او کره زمین است، و باید همراه ما متاع و اعتقادات ایرانی همراه باشد و آن متاع به دنبال «چیزهای خوب بودن» است.

الماسی – بازیگر «آوار» به تسنیم می‌گوید: متاسفانه در شرایط امروز مردم ما عادت کردند که همیشه بگویند همه چیز بد است، درحالیکه باید رویه را تغییر دهیم و بگوییم چه چیزی خوب است همانند نیاکان ما، و اینکه نیاکان ما در دنیا همیشه مورد احترام قرار گرفتند این بود که یک عالم حرف داشتند درباره چیزهای که خوب بود، حال ما همه این خوبی‌ها را کنار گذاشتیم و می‌گوییم همه چیز بد است.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان معتقد است: اگر تمرین کنیم و یاد بگیریم خوبی‌هایمان را از جمله در زمینه سفر و گردشگری بیشتر و پُررنگ‌تر ببینیم خود به‌خود برخی بدی‌ها و کاستی‌ها نیز کنار می‌رون

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید