هنوز پروانه نمایش «کاتی و ستاره» را نگرفته‌ایم

    کد خبر :84639

رضا مجلسی کارگردان «کاتی و ستاره» عنوان کرد که هنوز پروانه نمایش این اثر را نگرفته اند و تا پایان این ماه اقدام به این کار می کنند.

رضا مجلسی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: من علاوه بر کارگردانی آثار داستانی، آثار مستند نیز می سازم و چندی پیش یک اثر مستند برای شبکه مستند تهیه کردم که پخش هم شد اما در حال حاضر در این حوزه فعالیتی ندارم.

وی افزود: در حال حاضر فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» را برای اکران دارم که در تلاشیم آن را در زمان مناسب اکران کنیم تا نمایش عمومی آن به گونه ای باشد که سرمایه سرمایه گذار ما برگردد و راهگشا باشد، البته این را هم باید بگویم که ما هنوز درخواست پروانه نمایش نداده ایم زیرا بعد از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تصمیم گرفتیم یک بازبینی در بخش های فنی این اثر انجام دهیم و کمی قسمت های انیمیشنی «کاتی و ستاره» را تغییر دهیم.

مجلسی عنوان کرد: در حال حاضر این قسمت از کارهای فنی را انجام داده ایم و به همین ترتیب کیفیت صدا و تصویر قسمت های انیمیشنی نیز بهبود پیدا کرده است از همین رو تا پایان این ماه درخواست پروانه نمایش می دهیم.

این کارگردان در پایان درباره زمان اکران این اثر گفت: به نظرم بهترین زمان اکران «کاتی و ستاره» در فصل بازگشایی مدارس یعنی در مهر و آبان ماه است زیرا در آن زمان می توانیم با آموزش و پرورش هم تعامل کنیم تا کودکان بتوانند به تماشای این اثر بنشینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید