سرنوشت تولید چند سریال جدید شبکه ۵

    کد خبر :84631

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از چند پروژه که این روزها در حال پیش تولید هستند و به زودی جلوی دوربین می روند، سخن گفت.

غلامرضا الماسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پروژه های جدید شبکه پنج و اینکه کدامیک به زودی به تولید می رسند، گفت: سریال «زندگی از نو» که قرار بود مهدی شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته باشد به زودی به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به تولید خواهد رسید.

الماسی در واکنش به نحوه پخش سریال های حال حاضر این شبکه مثل «لژیونر» و «در جستجوی آرامش» که در روزهای مختلف هفته روی آنتن می روند، گفت: شرایط آنتن و شبکه در تابستان باعث شد که تصمیم گرفته شود سریال ها به این شکل روی آنتن بروند. شما ممکن است این دو سریال را موردی ببینید اما این یک تصمیم کلان از طرف معاونت سیما بود و باید نگاه کلان به پخش این سریال ها داشته باشیم و آنها را فقط در باکس شبکه پنج نگاه نکنیم.

وی اضافه کرد: اگر بتوانید ریتم درستی در پخش سریال در یک بازه زمانی طولانی داشته باشید مخاطب هم خود را با شما هماهنگ می کند. به طور مثال سریالی مثل «در جستجوی آرامش» مخاطب را از همان ابتدا درگیر قصه و داستان کرد و به همین دلیل می توان به عنوان کار هفتگی روی آن حساب کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما همچنین درباره سریال «پاهای بی قرار» که منوچهر هادی کارگردانی آن را بر عهده دارد، توضیح داد: این سریال هم اکنون مراحل پیش تولید خود را می گذراند و به زودی کلید می خورد البته تست گریم ها هنوز نهایی نشده اما تا پایان این ماه پیش تولید پایان می یابد.

الماسی همچنین درباره سریال «هیات مدیره» که قرار است مازیار میری کارگردانی اش را بر عهده داشته باشد، توضیح داد: سریال «هیات مدیره» به تهیه کنندگی مسعود رسام همچنان درگیر انتخاب لوکیشن است و امیدوارم اوایل شهریور ماه این سریال هم جلوی دوربین برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید