با حضور بیش از ۸ هزار حاجی ایرانی؛

سومین مراسم دعای کمیل در مدینه برگزار شد

    کد خبر :84626

سومین دعای روحبخش کمیل و آخرین دعا پیش از اعمال حج امشب با حضور پرشور زائران ایرانی در شهر پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش  پویا؛ سومین دعای روح‌بخش کمیل و آخرین دعا پیش از اعمال حج شامگاه گذشته با حضور پرشور زائران ایرانی در شهر پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) مدینه منوره برگزار شد.

مراسم اصلی دعای کمیل این هفته همچون هفته گذشته در یکی از هتل‌های محل استقرار زائران ایرانی برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی در هتل مکارم بلازا در جمع زائرین سرزمین وحی سخنرانی و دعای کمیل را زمزمه کرد.

 

با توجه به اینکه امسال مراسم دعای کمیل در هتل‌های مختلف برگزار می‌شود،‌ آیینهای مشابهی نیز در سایر هتل‌های مدینه منوره با حضور پر شور زائران کشورمان برگزار شد.

همچنین حجج الاسلام خاتمی، راشد یزدی و ماندگاری سخنرانان این هفته دعای کمیل در سه هتل مراج طیبه، مفنبیک و جلنار طیبه در مدینه منوره بودند.

به گزارش سازمان حج و زیارت، همانند این مراسم، در دیگر هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی که در نزدیکی مسجد النبی قرار دارند، برگزار شد. بیش از 8 هزار زائر ایرانی خانه خدا هم اکنون در مدینه منوره حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید