احتمال اخراج منصوریان از باشگاه استقلال

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۷
    کد خبر :84553

شنیده ها از باشگاه استقلال حکایت از احتمال بالای تغییرات در کادرفنی این تیم دارد. علیرضا منصوریان که با شکست استقلال مقابل سایپا برای نخستین بار صدای اعتراض هواداران استقلال را در فصل جدید شنید ،در وضعیت مناسبی قرار ندارد و خبرهایی از اولتیماتوم مدیران به او شنیده می شود.

به گزارش بازتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می شود اگر منصوریان سه امتیاز دیدار با پدیده را در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر نگیرد ، یک مربی مطرح آلمانی جایگزین او می شود.

يكى از مسئولان استقلال در اين باره گفت :«تا به اين لحظه مذاكراه اى با مربى خارجى نداشته ايم و قرار است در نشست هفته آينده در ابتدا نتايج تيم را با حضور اعضا بررسى و در صورتيكه اعضا موافق باشند يك فرصت ديگر به منصوريان داده مى شود و باز اگر روند رو به رشدى ديده نمى شود در آن صورت براى حضور سرمربى جديد تصميمات لازم اتخاذ مى شود.»

مدیران استقلال سال گذشته با وجود نتایج ضعیف اول فصل تیم منصوریان از او حمایت کردند اما امسال ممکن است با ادامه نتایج ضعیف این تیم و بیشتر شدن صدای اعتراض هواداران ، خیلی زود تصمیم به تغییر کادرفنی بگیرند و از حالا کار مذاکره و انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید