حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی در صدر برنامه‌های بانک شهر

    کد خبر :84492

 

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ناوگان حمل نقل عمومی، حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی را در صدر برنامه‌های بانک شهر دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرها برگ زرینی در افتخارات بانک شهر است،گفت: با حمایت های بانک شهر در حوزه حمل و نقل ریلی خط 7 متروی تهران عملیاتی شده است.

حسین محمد پورزرندی با اشاره به این‌که در چند سال گذشته حمایت از توسعه مترو در صدر برنامه های این بانک قرار داشته است، گفت: خوشبختانه در 3 ماهه ابتدایی سال جاری، بخشی از خط 7 مترو تهران افتتاح شد.

وی با اشاره به این‌که توسعه خطوط ریلی نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران دارد، گفت: بانک شهر، سرمایه شهروندان تهرانی را در مسیر توسعه و پیشرفت شهر استفاده می‌کند و آسایش و رفاه مردم تهران را مسئولیت خطیر اجتماعی خود می‌داند.

پورزرندی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهر برداری کامل از خطوط ۶ و ۷ مترو اولویت اصلی توسعه حمل و نقل عمومی در تهران است که درصورت بهره برداری این خطوط ، روزانه در حدود ۲ میلیون نفر به جا به ‌جایی ‌مسافران مترو افزوده می‌شود.

وی با تاکید براین‌که بانک شهر نگاه ویژه ای به توسعه شهرها دارد، افزود: خوشبختانه حمایت های این بانک از مدیریت شهری رضایتمندی شهروندان را درپی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید