توضیح صداوسیما درباره تجهیز استودیوهای تلویزیونی برای انتخابات

با هدف پوشش تصویری کامل برنامه‌های انتخاباتی و ایجاد شور و نشاط در میان رأی‌دهندگان، تمرکز شبکه‌های تلویزیونی بر برنامه‌های انتخاباتی قرار گرفته است.

 روابط عمومی سیما اعلام کرد، با هدف تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی با بالاترین کیفیت، بخش عمده امکانات مرکز تولید و فنی اعم از تجهیزات و نیروی انسانی مجرب، بر تولید و ضبط برنامه‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری متمرکز شده است.

بر اساس این گزارش، به منظور هر چه پرشورتر برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معاونت سیما در شش ماه گذشته اقدام به تجهیز و نوسازی بخش عظیمی از امکانات و تجهیزات خود کرده است که می‌توان به تجهیز پنج استودیوی برنامه‌سازی با تجهیزات کامل اچ‌دی اشاره کرد و این امکانات تا پایان فرآیند انتخابات در اختیار این واقعه بزرگ ملی است.

برای جلوگیری از اختلال در برخی از برنامه‌های روتین، تولید و پخش این برنامه‌ها به استودیوهای پخش انتقال یافته است و کماکان تعهدات ملی و بین المللی سازمان در پوشش تمامی برنامه‌ها به ویژه بازی های آسیایی والیبال در اردبیل، جام باشگاه‌های فوتبال آسیا در اصفهان، اهواز و تهران برای مخاطبان علاقمند به قوت خود باقی است.

بدیهی است به منظور پیش بینی همه جانبه در مورد برنامه های انتخاباتی، از امکانات مراکز استان‌ها نیز بهره برداری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید