در بازديد فرماندار آبيک از خانه فرهنگ زياران اعلام شد:

بهره برداري از سالن اجتماعات خانه فرهنگ زياران در هفته دولت

    کد خبر :83955

سالن اجتماعات خانه فرهنگ زياران تجهيز و در هفته دولت به بهره برداري مي رسد.
به گزارش  آريا ، علي رحماني فرماندار آبيک با حضور در خانه فرهنگ زياران ضمن بازديد از روند تکميل سالن اين مجموعه با هنرمندان و شهروندان علاقه مند به فرهنگ و هنر و ادب ديدار و گفتگو کرد.
وي در اين ديدار نشستي با حضور اعضاي شوراي فعلي و منتخب دوره پنجم شوراها و تني چند از اصحاب فرهنگ و هنر اين منطقه داشت که با هم به تبادل نظر پرداختند.
فرماندار آبيک در اين نشست ضمن تشکر از رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيک بابت اقدامات انجام شده در اين اداره بويژه در زمينه احداث خانه فرهنگ زياران و فعال شدن آن با استفاده از ظرفيت هاي محلي اظهار داشت: فرهنگ و هنر و معنويت مانند غذاي روح است و همچنانکه انسان به غذا براي ادامه حيات نياز دارد به فرهنگ و هنر و معنويت نيز براي آرامش روح و روان خود نيازمند است.
وي با اشاره به ظرفيت هاي عظيم فرهنگ و هنر و ادب در شهرستان آبيک افزود: خوشبختانه در منطقه زياران استعدادها و ظرفيت هاي بسياري وجود دارد که با وجود اين خانه فرهنگ و تلاش دست اندرکاران مجموعه امکان استفاده بيش از پيش شهروندان زياراني از اين ظرفيت ها وجود دارد.
وي در ادامه به اهتمام مسئولان شهرستان آبيک براي حمايت و همراهي مردم و مسئولان اين شهرک جهت هر چه بهتر شدن برنامه هاي اين خانه فرهنگ اساره کرد و اظهار کرد: ما همچنان که در گذشته در تمام زمينه ها به زياران توجه ويژه داشتيم از اين به بعد نيز آنچه در توان داريم به کار خواهيم گرفت و هر گونه مساعدت و همکاري که لازم باشد براي ارتقاء اين خانه فرهنگ و تحقق اهداف و برنامه هاي مسئولان آن انجام خواهيم داد.
در اين نشست تني چند از مسئولان محلي که در زمينه هاي قرآني ، مستندسازي و ادب و هنر به فعاليت مي پرداختند به بيان ديدگاههاي خود پرداخته و مطالبات خود را بيان داشتند که فرماندار آبيک ضمن تشکر از زحمات همه آنان قول همکاري و مساعدت بيش از پيش داد.
همچنين اسمعيل اوسطي رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز ضمن قدرداني از توجه ويژه فرماندار آبيک به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و بويژه مساعدت هاي ايشان در مسائل مربوط به بودجه تخصيصي به اين اداره و احداث خانه فرهنگ زياران ، اظهار اميدواري کرد که سالن اجتماعات اين خانه فرهنگ تا پايان هفته دولت به بهره برداري برسد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید