خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه/ کروبی اعتصاب غذایش را شکست

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۰۶
    کد خبر :83939

بعد از دستور رییس جمهور برای خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه مهدی کروبی، وی به اعتصاب غذای خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بازتاب، پایگاه اطلاع رسانی دولت هم از دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت حجت الاسلام کروبی و عیادت وزیر بهداشت از وی خبر داد.

همچنین محمدتقی کروبی فرزند آقای کروبی، اعلام کرد که از وزير بهداشت و فرد دیگری از مسئولان، خبر خروج نیروهای امنیتی از منزل را به پدرش اعلام کرده اند.

به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که عصر امروز از حجت‌الاسلام کروبی عیادت کرد، درباره وضعیت جسمانی او گفت: رسیدگی کامل به ایشان انجام شده است و وضعیت فشار خون، ضربان قلب و تغذیه ایشان تحت کنترل است

وزیر بهداشت ادامه داد: نیمه شب گذشته به من اطلاع دادند آقای کروبی پس از آنکه چند ساعتی غذا میل نکردند، شرایط ضربان و فشار خونشان مناسب نبود و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان  و رسیدگی گرفتند.

وی از دستور رییس‌جمهوری برای رسیدگی به وضعیت حجت‌الاسلام کروبی خبر داد و گفت: بر اساس خواسته رییس جمهور امروز به اتفاق همکاران به عیادت ایشان رفتم، الحمدلله شرایط تغذیه‌ای و فشار خون و ضربان قلب شان خوب است، البته وقتی که شرایط جسمی وی به ثبات برسد، با تصمیم پزشکان معالج و خانواده ایشان، می‌توانند مرخص شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید