مراسم بزرگداشت شهید «حججی» در تهران برگزار شد

    کد خبر :83924

آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در حسینیه فاطمه زهرا (س) سپاه محمد رسول الله تهران با حضور پرشور مردم و فرماندهان و همرزمان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

در این مراسم باشکوه هزاران نفر از مردم، جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و مدافعان حرم، آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسدار انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش، سردار قاسم سلیمانی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از کارکنان نیروهای مسلح حضور داشتند.
همچنین در این مراسم لوح یادبودی از طرف مسئول دفتر مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه پاسداران به خانواده این شهید اهدا شد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید