حجت الاسلام پناهیان: مرگ و زندگی شهید حججی چراغ راه مومنان است

    کد خبر :83917

حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در تهران گفت: مرگ و زندگی این شهید بزرگوار چراغ راه و هدایتگر مومنان است.

وی در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: تصور نکنید این شهید فقط با مرگش به ما درس زندگی داد، بلکه سراسر زندگی این شهید جوان درس عاشقی و عاقلی است.
پناهیان اظهار داشت: به زودی با انتشار کتاب زندگی شهید حججی، همه متوجه می شوند که این جوان تا چه اندازه بزرگوار بوده و چه کارهای خیری در زندگی انجام داده که برای همه ما درس زندگی است.
وی افزود: شهدا بهترین بندگان خدا، معلم، هدایت کننده و اتمام حجت خدا بر بندگان است و هر کس از طریق این حجت، راه خدا و حقیقت را درک نکند از هیچ راه دیگری هدایت نمی شود.
حجت الاسلام پناهیان اضافه کرد: هر فرد غیر مسلمان حتی یک ارمنی و یهودی نیز درک می کند که امنیت کشور حاصل خون شهدا و مدافعان حرم است و افرادی که در برخی کشورهای منطقه جان و مال و ناموس آنها به دست داعش می افتد، چقدر خوشحال می شدند که در ایران بودند.
وی گفت: با وجود این، افرادی هستند که به عنوان مثال در مجلس افتخار می کنند که قوانینی تصویب می کنند که بر گرفته از غرب و کشورهای مثل فرانسه است. جایی که اثری از خانواده نمانده است.
در این مراسم پر شور که با حضور هزاران نفر از مردم شهید پرور، خانواده های شهدا و مسئولان ارشد لشکری و کشوری برگزار شد، آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سرلشکر عزیز جعفری لوح تقدیری را به پدر شهید محسن حججی تقدیم کردند.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت, تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن او را به شهادت رساندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید