متن تقدیرنامه جامعه قرآنی کشور از خانواده شهید محسن حججی

    کد خبر :83550

جامعه قرآنی کشور تقدیرنامه‌ای را جهت بزرگداشت مقام والای شهید مدافع حرم تقدیم خانواده شهید محسن حججی کردند.

به گزارش  خبرنگاران پویا، جامعه قرآنی کشور صبح امروز به مناسبت شهادت مظلومانه محسن حججی شهید مدافع حرم به دست گروهک استکباری و تروریستی داعش بزرگداشتی را در مصلای بزرگ نجف‌آباد اصفهان برگزار کردند.

بنا بر این گزارش، تعدای از حافظان و قاریان به نمایندگی از اصحاب قرآنی کشور در راستای ابراز همدردی و توجه به مقام والای شهید حججی تقدیرنامه‌ای را تقدیم خانواده شهید محسن حججی کردند که در ادامه متن این تقدیرنامه را ملاحظه می‌کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله  امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

خانواده پرافتخار شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی (ره)

سلام علیکم بما صبرتم

چگونه می‌توان جایگاه و منزلت شهید بزرگوار شما ، آن مسافر ممتاز ملکوت را توصیف نمود؟ !

تلالو پرتو نور وجود شهید سرافراز دودمان شما ، ظلمات را در هم شکست تا چراغ پرفروغ راه دلدادگان عاشق ولایتمدار و دیگر راهیان سفر آسمانی شود .

محسن عزیز شما ، چونان پرنده ای سبکبار و سبکبال ، از تمامی تعلقات دنیوی چشم پوشید تا با پرواز از مُلک تا ملکوت ، جواز عروج به عرش را دریافت و به منبع عظیم وجود واجب الوجود متصل گردد .

سرخی فلق از برکات خون پاک شهیدان بزرگواری چون محسن عزیز شماست که نوید طلوع و ظهور خورشید را سرداده و واژگانی چون ایثار و فداکاری و استقامت و جانفشانی را معنا بخشیده است .

خصلت و اعتقاد عمیق قرآن باوری او سبب گشت تا ندای (انّی انا ربّک) را با گوش جان شنید و سپس خطاب (فاخلع نعلیک) را دریافت نمود و پس از دریافت خبر مسرّت بخش (انّک بالواد المقدّس طوی) ، مخاطب ( یا أیتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة! ) قرار گرفت و از رهگذر طی مراحل والا و بالا  ، تا بدانجا اوج گرفت که جبرائیل ، به سر مقدس او ، بال میسوزاند ! ! !

خاک حریم حرم بخود می‌بالد که قطرات خون پاک آن شهید مظلوم را در  دل خود جای داده تا بزودی به سیلی خروشان تبدیل و بنیاد دین ستیزان بی ریشه ی داعش را از بیخ و بن بر کَنَد .

آحاد جامعه قرآنی ایران اسلامی ، شهادت مظلومانه و غریبانه ، اما مردانه و شجاعانه فرزند برومند شما را که با شعار کربلائی (هیهات منّا الذله) ، ترجمان شایسته (انّی لا اری الموت إلّا سعادة)  شد و پیام عزت و سربلندی ایران اسلامی را با نگاه نافذ و عمیق خود به جهانیان ابلاغ نمود ، به محضر مبارک آن خانواده پرافتخار تبریک و تسلیت عرض نموده ، صبر و صلابت باشکوه شما را ارج نهاده و بر ادامه جهاد بی امان و مبارزه قاطع با کلیه دشمنان مکتب و قرآن و بدخواهان نظام مقدس اسلامی  ، تحت رهبربهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی تأکید مینماید .

آجرکم الله و ادام الله عزکم

جامعه قرآنی جمهوری اسلامی ایران

26 مرداد ماه سال 1396

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید