آلودگی هوا در صدر شکایت‌های مردم پردیس

    کد خبر :83130

رییس اداره محیط زیست پردیس با بیان اینکه شکایت‌های مردمی در این شهرستان بیشتر در زمینه آلودگی هوا است، گفت: به تمامی این شکایت‌ها رسیدگی شده است.

حسن فراهانی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ مورد شکایت مردمی در زمینه آلودگی هوا، پسماندسوزی، قطع درختان و آلایندگی واحدهای رنگ کاری به اداره محیط زیست پردیس رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۲۰۷ واحد صنعتی و کارگاه پایش شده است، گفت: از این تعداد برای ۱۶۷ واحد آلاینده اخطاریه زیست‌محیطی صادر شده است.

فراهانی ادامه داد: برای واحدهای متخلف دو اخطاریه صادر می‌شود و به آن‌ها مهلت رفع آلایندگی می‌دهیم. چنانچه واحدهای صنعتی به اخطاریه‌های صادر شده بی‌توجهی کنند از راه قانونی با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. اگر واحدی با عدم تصفیه فاضلاب خود سبب آلودگی آب شود به علت حساسیتی که آلودگی آب دارد به‌سرعت با واحد آلاینده برخورد می‌کنیم.

رییس اداره محیط زیست پردیس در پایان با اشاره به اینکه ۹ واحد به دلیل عدم همکاری با اداره محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: چهار واحد نیز به دلیل آلایندگی و بی‌توجهی به اخطاریه‌های زیست محیطی از ابتدای سال تاکنون پلمب شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید