«وکیلی» مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۵۲

محمد وکیلی استاندار اسبق سمنان به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری برگزیده شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور با استناد به ماده 34 آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، طی حکمی محمد وکیلی  را به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.

متن کامل حکم انتصاب محمد وکیلی که در آن به همراهی و همکاری استانداران، معاونین، رؤسای مراکز، سازمان‌ها و شهرداران محترم سراسر کشور تصریح شده، به این شرح است:

جناب آقای محمد وکیلی

سلام علیکم

با توجه به مراتب تعهد، شایستگی، تجارب مفید و موثر و به استناد به ماده 34 آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری جنابعالی را به عنوان “نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری” منصوب می‌نمایم.

ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت هیأت‌ها، تقویت قانون گرائی و تلاش در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات از جمله اموری است که انتظار دارد با تدبیر مناسب و شایسته در تحقق آن اهتمام نمایید.

بدیهی است در این مسیر از همراهی و همکاری استانداران، معاونین، رؤسای مراکز، سازمان ها و شهرداران محترم سراسر کشور برخوردار خواهید بود.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وکیلی که پیش از این به عنوان مشاور وزیر کشور فعالیت می‌کرد، در آغاز کار دولت یازدهم به عنوان استاندار سمنان برگزیده شد.

وکیلی پیشتر، در مسئولیت‌های متنوعی همچون فرماندار تهران، فرماندار شیراز، فرماندار خرم آباد، فرماندار اراک، فرماندار بروجرد، فرماندار ملایر و شهردار کلان شهرهای مشهد، شیراز و قم خدمت کرده است.

محمد وکیلی متولد تهران و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی از دانشگاه شیراز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید