امیرسرتیپ پوردستان:داعش نمی تواند تصور نزدیک شدن به مرزهای ایران را در ذهن بگذارند

    کد خبر :83006

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نمایش قدرت نیروهای مسلح باعث شد تا داعش ‌نتواند هیچگاه ‌تصور نزدیکی به مرزهای ایران را در ذهن بگذراند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع کارکنان این تیپ گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان به ویژه منطقه در صورت آمادگی مجموعه‌ دفاعی و نهراسیدن از ناملایمات جنگ، آن ملت پیروز میدان است.
وی یکی از مهم ‌ترین محاسن آماده بودن را ایجاد امنیت روانی برای مردم دانست و افزود: وقتی مردم شاهد آمادگی نیرو‌های مسلح باشند آسوده خاطر خواهند شد.
وی با عنوان اینکه جوانان در معرض یک آزمایش بزرگ هستند ، یادآوری کرد: رخدادهای سال 88 یک فتنه از جنس نرم بود در حالی که داعش مظهر فتنه از جنس سخت است.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بدانید عمر فتنه همیشگی نیست اظهارکرد: با این وجود باید در همه حال آماده بود چون در برابر هجمه جدید از حضور عناصر تکفیر و نفاق هستیم.
امیر پوردستان گفت: مهم‌ترین مولفه ها برای آمادگی نیروهای مسلح، داشتن اشرافیت اطلاعاتی به شرایط درون و پیرامونی کشور، آمادگی نیروهای انسانی و تجهیزات است و این نیرو هیچگاه حق ندارند غافلگیر شود.
وی اضافه کرد: با وجود برخی تهدیدات خرد در منطقه اما امروز آمادگی یگان‌های حاضر در مرزهای کشور بسیار عالیست با این وجود یگانهای پشتیبانی نیز باید آماده تر باشند.
وی داشته ‌های افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس را امانتی ارزشمند در دست رزمندگان امروز دانست و بر ضرورت حفظ و حراست از این گنجینه معنوی تاکید کرد.
امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در تیپ 316 زرهی شهید قهرمان از بخش‌ هایی از توان و آمادگی رزمی یگانهای این پادگان بازدید کرد و شاهد اجرای چند نمونه از عملیات رزمی یگانهای پیاده و زرهی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید