سردار باقرزاده: در روش های برگزاری یادواره شهدا تجدید نظر شود

    کد خبر :82994

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید در روش های برگزاری یادواره های شهدا تجدید نظر شود ،اگر این آیین ها در مکان های عمومی برگزار شود پیام آن را همه درک می کنند.

به گزارش ایرنا سردار سید محمد باقرزاده شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای شهرک سعدی شیراز افزود: این برنامه های ارزشمند باید وارد بطن جامعه شود تا همه افراد حرف شهدا را بشنوند.
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: یادواره های شهدا برای همه مردم پیام دارد و این پیام نباید کم اثر باشد و با برگزاری یادواره های شهدا در مساجد این حرف ها تنها به افراد خاصی می رسد و به گوش افرادی که باید برسد، نمی رسد.
وی اضافه کرد: یادواره شهدا باید از حالت همیشگی و مساجد خارج شده و نباید تنها یک مراسم تکراری و کم اثر باشد بلکه این برنامه های فاخر باید به میان مردم وارد شود و هیچ ایرادی وجود ندارد که این مراسم ها در اماکن دیگری مانند آرامگاه سعدی نیز برگزار شود.
سردار باقرزاده گفت: یاد شهدا همراه با تدبر و عبرت گرفتن است و عبرت زمان حال، شهادت شهید حججی است که اتمام حجت برای ما در مسیر مقابله با نفوذ دشمن محسوب می شود.
وی ادامه داد: شهدا وجه مشترک همه مردم ما هستند و عزیز و گرامی بودن آنها برای همه اقشار مردم به دلیل نفوذ ناپذیر بودن شهداست که شهید حججی و اسکندری در مقابل دشمنان سر دادند اما سر خم نکردند و دلاورانه ایستادند.
وی افزود: شهدا بزرگمردانی بودند که در مقابل دشمن و نفوذ دشمنان ایستادند که یکی از پیام های مهم شهدا جلوگیری از نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف کشور است.
سردار باقرزاده عنوان داشت: حاکمیت دین هدف اول و اولویت مهم شهدا بوده که امروز نیز این پیام شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جمله ‘شهدا رفته اند و ما مانده ایم’ اظهارداشت: این جمله درستی نیست زیرا شهدا تمام شدنی نیستند و مانده اند و بر عملکرد ما نظارت دارند و ما هستیم که در گرفتاری های روزمره خود گم شده ایم.
شهید محسن حججی دوشنبه هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به دست گروه تکفیری تروریستی داعش اسیر شد و به شهادت رسید.
وی که 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود. اعضای گروه تروریستی پس از به اسارت درآوردن وی، سر از پیکر پاکش جدا کردند.a

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید