وقوع سیل در شهرستان باغملک خانه ها را تخریب کرد

    کد خبر :82932

شامگاه گذشته بر اثر بارش شدید باران در شهرستان باغملک و جاری شدن سیلاب در بخشی از این شهرستان، تعدادی از خانه های مردم تخریب شد.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در گفت و گو با  مهر با تشریح جاری شدن سیل در منطقه مرغزار امامزاده عبدالله شهرستان باغملک اظهار کرد: روز گذشته به علت بارش شدید باران در شهرستان باغملک، سیل جاری شد و تعدادی از خانه های مردم در این سیل، دچار آسیب شد.

محسن شیخی افزود: برآوردهای اولیه نشان می دهد؛ حدود ۱۰۰ باب منزل مسکونی در منطقه مرغزار امامزاده عبدالله باغملک بر اثر سیل دچار آسیب شده است.

وی عنوان کرد: در همان دقایق اولیه وقوع سیل، تیم های امداد و نجات هلال احمر شامل دو تیم امداد و نجات، ۱۰ امداد گر و دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند تا خدمات لازم به سیل زدگان ارائه شود.

شیخی همچنین گفت: سیل در منطقه گندمکار امامزاده عبدالله باغملک نیز باعث ریزش کوه و بستن مسیر تردد روستاهای شده است که این امر باعث شده امداد رسانی به مناطق این محدوده با مشکل مواجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه هم مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ‌ملک است. این شهرستان تقریبا در شرق استان خوزستان واقع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید