جشنواره دانشگاه صداوسیما امسال برگزار می‌شود

    کد خبر :82847

معاون دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما از برگزاری جشنواره بین المللی دانشجویی فیلم و رادیو در آذرماه امسال خبر داد.

کاظم نظری دبیر سابق جشنواره بین المللی فیلم و رادیو که قرار بود هفتمین دوره آن با میزبانی دانشگاه صداوسیما در آذرماه سال ۹۵ برگزار شود به خبرنگار مهر گفت: همانطور که می دانید این جشنواره سال گذشته به تعویق افتاد و دلیل این تعویق هم تغییرات مدیریتی در دانشگاه صداوسیما و همچنین خود سازمان بود.

وی با اشاره به آثاری که به هفتمین دوره این جشنواره رسیده بود، بیان کرد: سال گذشته حدود ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید اما برگزاری جشنواره به تعویق افتاد و حالا با ریاست شهاب اسفندیاری بر دانشگاه صداوسیما تاکید شد که هفتمین دوره این جشواره آذرماه امسال برگزار شود.

نظری با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط دانشجویان عنوان کرد: قرار است امسال این جشنواره با حضور دانشجویان برگزار شود و ستاد خبری آن در چند هفته آینده فعال شود اما اکنون چون دانشجویان در تعطیلات تابستانی هستند ستاد تشکیل نشده است.

معاون دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما درباره اینکه این دوره بعد از تعویق تغییراتی خواهد داشت یا خیر؟ جشنواره بین المللی فیلم و رادیو تغییراتی ندارد اما دوباره یک فرصت ۲۰ روزه برای دریافت آثار دیگر گذاشته می شود که در مهر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: یک اتفاق خوب امسال رخ خواهد داد که آقای اسفندیاری تاکید داشت که برگزاری جشنواره به دانشجویان واگذار شود و قرار است دانشجویان دانشگاه صداوسیما با همکاری دانشجویان دپارتمان های سینمایی دانشگاه های دیگر متولی این رویداد باشند.

معاون دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما درباره شرکت کنندگان این جشنواره در داخل و خارج از کشور اظهار کرد: شرکت کنندگان این مسابقه در داخل از تمامی دانشگاه های سراسر کشور هستند و در حوزه بین الملل از کشورهایی چون سوریه، لبنان، اسلواکی، تاجیکستان، افغانستان و… آثاری ارسال شده است.

نظری در پایان درباره خروجی آثار این جشنواره توضیح داد: یکی از کارکردهای این جشنواره شناخت نخبه ها و افرادی است که می توانند در حوزه سینما و تلویزیون موفق باشند و آثار برگزیده جشنواره از شبکه های صداوسیما پخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید