گشایش جشنواره ملی اسباب‌بازی با ننه‌سرما و حاجی‌فیروز

    کد خبر :82684

گشایش سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور عروسک‌های غول‌پیکر ننه‌سرما و حاجی‌فیروز رنگ و بوی دیگری داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حامد زارعان، عروسک‌گردان عروسک ننه‌سرما در حاشیه افتتاحیه سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: این عروسک‌ها با مواد بازیافتی ساخته شده است.

وی ادامه داد: این عروسک‌ها در کنار عروسک‌های دیگری که نماد شخصیت‌های داستا‌نی و تاریخی کودکان ایرانی است، با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ و داستان‌های میهن‌مان ساخته شده است.

زارعان با اشاره به حضور این عروسک‌های غول‌پیکر در افتتاحیه و حاشیه فستیوال و جشنواره‌های 25 کشور دنیا، افزود: واکنش مردم به‌ویژه کودکان نسبت به این عروسک‌ها بسیار مثبت و قابل توجه است.

وی وزن هر کدام از آن‌ها را حدود 120 کیلوگرم اعلام و اظهار کرد: در دو روز آینده قرار است با همراهی کودکان و عروسک‌های غول‌پیکر ننه‌سرما و حاجی‌فیروز از پارک لاله تا محل جشنواره ملی اسباب‌بازی را پیاده‌روی کنیم.

سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور بیش از 90 نهاد و شرکت تولید کننده اسباب‌بازی از ظهر روز سه‌شنبه 24 مرداد آغاز به کار کرد.

این جشنواره به مدت پنج روز از ساعت 14 تا 22 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید