ضربات چاقوی زورگیران بر پهلوی مسافر سمند

    کد خبر :82661

هنوز دقایقی از سوار شدنم بر خودرو نگذشته بود که سرنشینان عقب خودرو یک کیسه بر سرم کشیده و با چاقو دو ضربه به پهلویم زدند آنها در مدت زمان کوتاهی …

به گزارش  پویا؛ چند روز قبل مردی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که از سوی سرنشینان یک خودروی سمند مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته است.

وی درباره جزئیات این زورگیری به قاضی سهرابی گفت: حدود ساعت 10 شب برای رفتن به منزلمان در شهر قدس از میدان آزادی سوار بر یک خودروی سمند شدم، دو مرد در صندلی عقب نشسته بودند و من جلو نشستم، هنوز دقایقی از سوار شدن من بر خودرو نگذشته بود که سرنشینان عقب خودرو یک کیسه بر سر من کشیده و با چاقو دو ضربه به پهلویم زدند آنها در مدت زمان کوتاهی، تلفن‌همراه، مدارک، 500 هزار تومان وجه نقد و کارتهای عابر بانکم را دزدیده، مرا در کنار جاده رها کردند که من به کلانتری رفته و ثبت شکایت کردم.

پس از این اظهارات، تیمی از مأموران اداره آگاهی برای بازداشت و شناسایی سارقان زورگیر دست به کار شده و با ردیابی تلفن‌ همراه شاکی موفق به بازداشت دو پسر جوان شدند.

دو پسر جوان پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند اما هر دوی آنها منکر هرگونه دخالت در سرقت و زورگیری از شاکی بودند.

یکی از این متهمان در اظهاراتش به بازپرس گفت: من تلفن‌ همراه را از مرد جوانی خریدم و نمی‌دانستم که این تلفن دزدی است، من و دوستم نقشی در سرقت و زورگیری نداشتیم.

پس از این اظهارات، متهمان با دستور قاضی سهرابی در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید