وقتی ترامپ مصاحبه را نیمه کاره رها می‌کند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اصرار مجری برای توضیح ادعاهایی که درباره جاسوسی اوباما از مکالمات تلفنی اش مطرح کرده است، مصاحبه خود را نصفه نیمه رها کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از هفته نامه «تایم» آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اصرار «جان دیکرسون» مجری شبکه خبری «سی بی اس» برای توضیح او درباره ادعاهایش مبنی بر اینکه «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا مکالمات او را شنود کرده است، مصاحبه را به طور ناگهانی قطع و نیمه کاره رها کرد.

این مصاحبه روز شنبه هفته جاری برابر با صدمین روز از آغاز ریاست ترامپ در کاخ سفید انجام شده بود و شبکه خبری سی بی اس نیز این مصاحبه را روز گذشته (دوشنبه) پخش کرد.
ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا اوباما توصیه مفیدی به وی کرده است یا خیر، بار دیگر ادعاهای کذب ماه مارس خود مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا از مکالمات وی شنود کرده است را مطرح کرد و خطاب به مجری برنامه گفت که شما دیدید که با تجسس چه اتفاقی افتاد.

ترامپ در مقابله با اصرار مجری برنامه برای توضیح منظور خود درباره اتهامات شنود و جاسوسی اش علیه اوباما تمایلی نشان نداد و وقتی مجری برنامه از او پرسید که آیا وی همچنان از ادعاهایش مبنی بر شنود  مکالماتش توسط اوباما حمایت می کند یا خیر، گفت: من از هیچ چیز حمایت نمی کنم.

مجری سی بی اس در ادامه گفت: شما رئیس جمهور آمریکا هستید و گفتید که اوباما بیمار و ناشی است زیرا مکالمات شما را شنود کرده است.

ترامپ اینطور جواب داد: شما می توانید هر جور می خواهید برداشت کنید.

دیکرسون در ادامه پرسید: اما من از شما می پرسم زیرا شما نمی خواهید که شاهد اخبار دروغ باشید. من می خواهم از زبان رئیس جمهور ترامپ بشنوم.

ترامپ نیز گفت: نیازی نیست که شما از من سوال کنید زیرا من نظرات شخصی خودم را دارم شما می توانید نظرات خودتان را داشته باشید.

مجری سی بی اس در ادامه باز هم تاکید کرد که: اما من می خواهم نظرات شما را بدانم. شما رئیس جمهور آمریکا هستید.

ترامپ در این لحظه از مصاحبه صرفا با گفتن «باشه کافیه»، ناگهان مصاحبه را قطع و نیمه کاره رها کرد آن هم بدون اینکه با خبرنگار سی بی اس دست بدهد.

رئیس جمهور آمریکا مصاحبه اش را نصفه نیمه رها کرد و بعد پشت میز کارش نشست و درحالیکه دوربین همچنان در حالی فیلمبرداری از وی بود، به تنها کاغذی که روی میزش قرار داشت، نگاه  کرد.

ادعای ترامپ مبنی بر اینکه اوباما مکالماتش را شنود کرده است، در حالی مطرح می شود که محققان کنگره آمریکا از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه به هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهای ترامپ دست پیدا نکرده اند.

ترامپ در حالی نتوانست باز هم با سند و مدرک از ادعاهایش دفاع کند که همواره رسانه های آمریکایی را به نشر دروغ و بی صداقتی متهم کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید