جشن بزرگ آپارات برگزار می‌شود

    کد خبر :82482

 

سروش صحت، کمال تبریزی و مزدک میرزایی به داوری بهترین تولیدات ویدیویی فضای مجازی می‌نشینند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جشن بزرگ آپارات، بزرگ‌ترین رویداد رقابتی برنامه‌های ویدیویی تولیدی در فضای مجازی با داوری هیات داورانی متشکل از کمال تبریزی، سروش صحت و مزدک میرزایی اواخر شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

اولین دوره از جشن بزرگ آپارات با هدف شناسایی و تقدیر از برنامه‌سازان برتر ویدیویی در فضای مجازی، 24 شهریور 96 برگزار می‌شود. این جشن، بزرگ‌ترین رویداد رقابتی تولیدات ویدیویی فضای مجازی خواهد بود که تاکنون در کشور برگزار شده و رأی‌گیری بخش مردمی آن از 12 مرداد از طریق اپلیکیشن تاپ آغاز شده است.

در این رویداد، برنامه‌های ویدیویی تولیدشده بر بستر آپارات در ۶ بخش ورزشی، علم و تکنولوژی، سرگرمی و گیم، اجتماعی-تاریخی، هنری و انیمیشن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. آپارات در حال حاضر بیش از ۱۰۰ برنامه تولیدی دارد که روز به روز بر تعداد و تنوع آنها افزوده می‌شود. برنامه‌های «جعبه سیاه»، «خط قرمز»، «خشت خام»، «چارگوش» و «آپارتچی» و… ازجمله این تولیدات هستند.

آپارات با حمایت از توسعه و نشر این برنامه‌ها می‌کوشد علاوه‌بر فراهم کردن زمینه برای ظهور و رشد استعدادهای خلاق در عرصه برنامه‌سازی، برای ذائقه‌های رسانه‌ای متنوع مخاطبان ایرانی، خوراکِ بومی مناسب و سالم فراهم کند و بازتابی از طرزفکرها و سلیقه‌های متنوع موجود در جامعه را در یک قاب، کنار هم گرد آورد.

کمال تبریزی، سروش صحت و مزدک میرزایی با توجه به سابقه‌ برنامه‌سازی در حوزه‌های مختلف به‌عنوان هیأت داوران این رویداد انتخاب شده و کار بررسی برنامه‌ها را آغاز کرده‌اند. این هیأت داوران علاوه‌بر انتخاب برنامه برگزیده در هر بخش، از میان تمام برنامه‌ها یک برنامه‌ را به‌عنوان برنامه برتر ویدیویی سال یا «برگزیده برگزیده‌ها» انتخاب و معرفی خواهند کرد.

تقدیر از برنامه‌های منتخب مردمی، بخش دیگر جشن بزرگ آپارات است که رأی‌گیری آن از طریق نرم‌افزار تاپ از 12 مرداد آغاز شده و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت. علاقمندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند با نصب نرم‌افزار تاپ به برنامه مجازی محبوبشان رأی دهند و از آن حمایت کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشن بزرگ آپارات به صفحه این رویداد در آپارات در اینجا مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید