خدمات همراه سراي مفيد 24 ساعته مي شود/ارائه خدمات شبانه روزي در همراه سراي مفيد

    کد خبر :82409

– به منظور اسکان موقت همراهان بيماران بستري شده در بيمارستان ، خدمات “همراه سراي مفيد” در منطقه 3 تهران 24 ساعته مي شود.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3، در حاشيه بازديد رضا دباغي شهردار منطقه از بيمارستان مفيد مقرر شد ، در آينده اي نزديک خدمات همراه سراي مفيد شبانه روزي شود و همچنين شهرداري خدماتي از قبيل احياي فضاي سبز ، مباحث شهرسازي، ترافيکي و عمراني را به بيمارستان مفيد ارائه دهد.
بر اساس اين گزارش با توجه به اينکه بخشي از مراجعه کنندگان اين بيمارستان از شهرستان ها به اين مرکز مراجعه مي کردند و همراهان بيماران به دليل دوري مسير ،لزوم همراهي با بيمار و هزينه هاي بالاي هتل هاي اين محدوده مجبوربودند شب را داخل ماشين ،محوطه بيمارستان و يا خيابان‌هاي اطراف بگذرانند که به منظور ايمني و آسايش آنان به ويژه در شب ، فضايي با ظرفيت 60 نفر براي اسکان آنها در نظر گرفته شده است.
در همين راستا همراه بيمار با اخذ نامه‌اي از قسمت مددکاري بيمارستان مي‌توانند از خدمات رايگان همراه‌ سراي مفيد در خيابان شريعتي، خيابان دشتستان دوم استفاده کنند.
طي اين بازديد همچنين علي محمد شيخ رييس بازرسي، سيد محمد رضا موسوي معاون امور شهر و محيط زيست، عليرضا اسفرايني نژاد معاون حمل و نقل و ترافيک و مجتبي معظمي قائم مقام معاونت فني و عمران منطقه 3 حضور داشتند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید