متهم رديف اول پرونده قتل بنيتا: پايم به زندان برسد، خودکشي مي‌کنم

    کد خبر :82397

سومين متهم پرونده قتل بنيتا کودک هشت‌ماهه که از سوي مأموران بازداشت شده ‌بود، به دادگاه معرفي شد. اين در حالي است که متهم رديف اول نيز تهديد به خودکشي کرد.

به گزارش آريا، روز گذشته متهمان پرونده بنيتا در حالي براي تعيين وکيل در دادگاه حاضر شدند که متهم ديگري به اين پرونده اضافه شده بود. متهم جديد که فروشنده مواد مخدر و مال‌خر است، روز حادثه بنيتا را همراه متهمان که براي تهيه مواد مخدر به او مراجعه کردند، ديده بود؛ اما در‌اين‌باره با پليس تماس نگرفت و سکوت کرد. خانواده اين متهمان بارها با وکلاي مختلفي درباره اين پرونده تماس گرفته‌اند؛ اما هيچ‌‌يک از آنها حاضر به قبول وکالت‌ اين متهمان نشده‌اند. متهم رديف اول اين پرونده مدعي شد قصد کشتن اين کودک هشت‌‌ماهه را نداشته است؛ اما به دليل رسانه‌اي‌شدن اين موضوع به قتل عمد متهم شده است.

او همچنين ادعا کرد اگر بتواند قبل از اينکه پاي چوبه ‌دار برود، خودش را خواهد کشت. گفتني است ساعت ١١:٣٠ صبح پنجشنبه، 29 تير سال جاري، پدر جواني همراه دختر هشت‌ماهه‌اش به نام بنيتا سوار بر خودروي پرايد از داخل پارکينگ خانه در خيابان مُطلبي منطقه مشيريه خارج شدند. پدر بنتيا درحالي‌که خودرو روشن بوده، براي بستن درِِ پارکينگ از خودرو پياده شد و چند لحظه بعد خودرو و بنيتاي هشت‌ماهه در مقابل چشمان پدر به سرقت رفتند. بلافاصله تيم کارآگاهان جست‌‌وجوي خود را براي پيدا‌کردن اين دختر هشت‌ماهه آغاز کردند تا اينکه چند روز بعد توانستند سرنخ‌هايي از محل اين سارقان به دست بياورند و بلافاصله خود را به محلي که سارقان خود را مخفي کرده بودند، برسانند و آنها را بازداشت و بازجويي کنند. متهم اصلي که داراي سوابق متعدد کيفري است و به‌تازگي از زندان آزاد شده، در اعترافات اوليه به کارآگاهان گفت ساعاتي پس از سرقت خودرو را به خارج از تهران انتقال دادم و نوزاد را درحالي‌که داخل خودرو بود، در يکي از خيابان‌هاي شهرستان پاکدشت رها کردم. متهم ديگر پرونده نيز ادعا کرد ساعاتي پس از اين حادثه با پليس تماس گرفته و محل خودرو را به آنها اعلام کرده است.

در نهايت کارآگاهان به نشاني‌اي که اين متهمان در اختيار آنها قرار داده بودند، مراجعه کردند و متأسفانه با جسد بي‌جان اين کودک ربوده‌شده مواجه شدند. به‌اين‌ترتيب کيفرخواست عليه آنها صادر و پرونده براي رسيدگي در اختيار شعبه نهم دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفت. گفت‌وگوي کوتاه متهم رديف اول با خبرنگار «شرق» را مي‌خوانيد.

چرا مرتکب قتل بنيتا شدي؟
من قصد کشتن اين کودک را نداشتم و اگر پرونده رسانه‌اي نمي‌شد، ما متهم به قتل نبوديم. رسانه‌ها بودند که باعث شدند ما متهم به قتل عمد شويم.

چرا متهم به قتل عمد شده‌اي؟
من اگر به جايي برسم که بتوانم خودکشي کنم، اين ‌کار را خواهم کرد. من نمي‌گذارم کارم به قصاص بکشد و قبل از اينکه اتفاقي بيفتد، خودکشي مي‌کنم. (متهم با اشاره به گلويش) پايم به زندان برسد، کار را تمام مي‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید