ساخت 80 درصد ساختمان هاي دولتي چين توسط شرکت BCEG

    کد خبر :82394

مديرعامل شرکت «BCEG» چين در ايران، گفت: اين شرکت 80 درصد ساختمان هاي مهم دولتي در کشور چين را ساخته و آماده همکاري با ايران براي ساخت بزرگترين بازار تخصصي ساختمان است.
به گزارش  آريا، سون در آيين امضاي تفاهم نامه هلدينگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگي کشوري و شرکت BCEG چين، با اشاره به قدمت و پيشينه تاريخي ايران گفت: در دوران تحريم با ايران همکاري داشتيم. اين شرکت از طرف دولت چين با ايران و کشورهاي ديگر همکاري مي کند.
وي افزود: قدمت اين شرکت 64 سال است و 80 درصد ساختمان‌هاي دولتي چين نظير بسياري از موزه‌ها، فرودگاه و ساختمان پارلمان چين توسط BCEG ساخته شده است.
نماينده اين شرکت چيني با بيان اينکه اين شرکت تاکنون 200 ميليون مترمربع ساخت و ساز انجام داده است، گفت: ترمينال يک، دو و سه فرودگاه پکن ساخته شده و اکنون ساخت بزرگترين فرودگاه در حال ساخت پکن در دستور کار BCEG است.
وي با بيان اينکه 10 سال است که اين شرکت چيني در ايران پروژه‌هاي مختلفي اجرا کرد است، گفت: هتل آزادي از جمله اين پروژه هاست و اولين هتل پنج ستاره‌اي بوده که گواهي استاندارد بين المللي دريافت کرده است. همچنين 11 پروژه به سرانجام رسيده و دو پروژه بزرگ ديگر نيز در حال انجام است.
سون با بيان اينکه امروز فرصت خوبي فراهم شده تا پس از 10 سال، دوباره همکاري با ايران که کشوري امن در خاورميانه شناخته مي شود، را ادامه دهيم، ابراز اميدواري کرد: پروژه هايپرمارکت يا بازار تخصصي ساختمان هرچه سريعتر توسط BCEG آغاز شود و پس از رسيدن به بازدهي لازم، اين شرکت بتواند ديگر پروژه‌هاي مهم در ايران را نيز پيگيري و اجرايي کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید