آزادگان الگوي صبر و استقامت هستند

    کد خبر :82376

مديرکل بنياد زنجان با بيان اينکه آزادگان، آزادگي را با خود به ميهن آوردند، گفت: آزادگان الگوي صبر و استقامت هستند، کساني که بودن در کنار شهدا را از نزديک لمس کرده‌اند.
به گزارش  آريا، 26 مرداد مصادف با سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي است روزي که براي مردم خاطرات شيريني را به همراه دارد. مردم غيور ايران معتقدند راه شهدا ادامه دارد و آزادگان کساني هستند که در عمل آن را ثابت کردند.
مديرکل بنياد استان زنجان گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان همچون سال‌هاي گذشته برنامه‌هاي مختلفي را به مناسبت اين روز ارزشمند در نظر گرفته است. يادواره شهداي آزاده امروز (سه شنبه) ساعت 22 شب در مسجد حضرت وليعصر ( عج) واقع در خيابان امام كوچه باشگاه برگزار مي‌شود. مراسم زيارت عاشورا و گلباران مزار شهداي گمنام پنج‌شنبه ساعت 7:30 صبح در مزار شهداي گمنام گاوازنگ با حضور ايثارگران برگزار مي‌شود.
مديرکل بنياد استان زنجان از مراسم تجليل از آزادگان سخن به ميان آورد و اظهار کرد: اين مراسم با مشارکت بنياد شهيد و امور ايثارگران در محل سپاه انصارالمهدي(عج) سالن ولايت ساعت 10 صبح برپا خواهد شد. جشن سالروز ورود آزادگان ويژه خانواده آزادگان باحضور ايثارگران و رزمندگان سرافراز روز پنج شنبه ساعت 20:30 در كارخانه كبريت اجرا مي‌شود.
کاظمي با بيان اينکه نمازهاي جمعه اين هفته با سخنراني و خاطره گويي آزادگان قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه همراه خواهد بود، اظهار کرد: ديدار جمعي از آزادگان با ائمه محترم جمعه شهرستانها از ديگر برنامه‌ها محسوب مي‌شود.
وي با بيان اينکه آزادگان، آزادگي را با خود به ميهن آوردند، عنوان کرد: آزادگان الگوي صبر و استقامت هستند، کساني که بودن در کنار شهدا را از نزديک لمس کرده‌اند و راويان خوبي از دوران دفاع دليرمردان از ايران زمين محسوب مي‌شوند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید