جشنواره مراکز استانها را از روزمرگی خارج می‌کند

    کد خبر :82288

عضو کمیسیون خبر بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما معتقد است که جشنواره مراکز را از روزمرگی خارج می‌کند و به آنها امکان بازنگری در راهی که رفته‌اند می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حسین سفاری عضو کمیسیون خبر بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما درباره سطح آثار ارائه شده به این دوره گفت: آثار این دوره از جشنواره به‌خصوص در حوزه مستند رشد بسیار خوبی کرده است. خبرنگاران قلم توانایی پیدا کرده‌اند و گزارشگرهای خوبی رشد پیدا کرده‌اند.
وی در مقایسه آثار این دوره با دوره پیشین بیان کرد: در این دوره تحول در آثار در حوزه مستندسازی نسبت به سال گذشته دیده شد. بیشتر آثار خوب از کسانی دیده شد که سال‌های پیش هم کارهای مناسبی ارائه کرده بودند. به نظر می‌رسد مشکلات مراکز در تامین امکانات کار حرفه‌ای بیشترین مشکل را برای جوانانی ایجاد کرده که می‌خواهند خودی نشان دهند.
وی درباره لزوم برگزاری جشنواره بیان کرد: اصل جشنواره مراکز را از روزمرگی خارج می‌کند و به آنها امکان بازنگری در راهی که رفته‌اند می‌دهد، به گفت‌وگو برای ارتقای کیفیت کمک می‌کند و به سلایق مختلف جهت می‌دهد.
سفاری در پایان بیان کرد: به نظر من با توجه به گسترش امکانات فصای مجازی می‌توان داوری‌های جشنواره را وسیع‌تر کرد. داوری گزارش‌ها را می‌توان به تعدادی از همکاران متخصص در مراکز سپرد و جمع‌بندی آرای آنان را داوری نهایی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید