برنامه های ترافیکی رئیس جدید پلیس تهران/ رحیمی به داد مردم پایتخت می رسد؟

    کد خبر :82022

ترافیک تهران معضل اصلی پایتخت است که مسائل دیگری مانند گرمای ناشی از احتراق و آلودگی هوا را در پی دارد و حالا سردار رحیمی، رئیس پلیس جدید تهران با سابقه فعالیت در راهور با برنامه های خاص به تهران آمده است.

به گزارش تیترشهر: ترافیک تهران در حدود یک سال است که غیرقابل تحمل شده و حتی روزهای پنجسنبه و جمعه نیز بسیاری از معابر پایتخت قفل می شوند.
ترافیک تنها در زوهایی که تعطیلات بیش از 2 روز می شود، کمتر از سایر روزهاست و به علت خروج بسیاری از شهروندان از شهر، تهران نفس می کشد.
در ماه های گذشته ساجدی نیا، فرمانده سابق تهران بزرگ که البته سابقه ای کوتاه در راهنمایی و رانندگی داشت، برنامه خاصی برای کاهش ترافیک ارائه نکرد و مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به علت سابقه ای که در پلیس راه داشته و تسلط کم بر امور شهری نتوانست تغییری در وضعیت ترافیکی پایتخت ایجاد کند.
حال اما سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سابق سیستان و بلوچستان و رئیس اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با سابقه سالها فعالیت در راهور تهران به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ انتخاب شده است.
وی در روز اول کاری خود در تهران، در جمع خبرنگاران از برنامه های ویژه ترافیکی سخن گفته است.
رحیمی تاکید کرده که می توان با تدابیر خاص مانع قفل شدن خیابان های تهران شد.
رحیمی ادامه داد: پلیس های تهران باید به مردم خدمت کنند. پلیس راهور باید با رانندگان قانون شکن برخورد کند اما تمرکزش باید بر بهبود تردد باشد. ما می توانیم اجازه ندهیم تهران قفل شده و کاری کنیم که ترافیک کاهش یابد.
به گفته رحیمی از همین روزها برای کاهش ترافیک در ۶ ماهه دوم سال برنامه ریزی می کنیم. همچنین مردم باید اصلاح رفتار و لباس ماموران را ببینند.
در سابقه سردار رحیمی که نگاه می کنیم، بسیاری از اقدامات مثبت در حوزه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دوره وی باز می گردد. اجبار رانندگان به رعایت خط سفید و عدم توقف روی خط عابر پیاده، طرح توقف ممنوع در میادین و … که کمک زیادی به روان شدن ترافیک تهران کرد، یادگارهای رحیمی در پلیس تهران است.
حتی زمانی که او مسئولیت راهور تهران را بر عهده داشت صبح هر شنبه طرح ویژه ای در تهران اجرا می شد تا به وضعیت نبی نظم تهران نظم بیشتری داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید