جدیدترین اخبار
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹ اجتماعی کد خبر :82021
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران تاکید کرد:

لزوم نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق آموزش و پرورش

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران بر نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق تصریح کرد و گفت: تفویض اختیار باید از کف مدرسه در تمامی سطوح آموزش و پرورش تحقق یابد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی باقری در همایش آموزش برگزاری شورای نظارت مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: زیر ساخت و زیر بنای توسعه کشور آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در آموزش و پرورش افزود: تعلیم و تربیت کار دشواری است, اگر یک نفر درست تربیت شود ثمرات آن در جامعه بسیار مفید خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران دستیابی به توسعه پایدار را از طریق تقویت رکن خانواده وهمراهی با آموزش و پرورش قملداد کردو گفت: تحول در نظام آموزش و پرورش نیازمند عزم ملی است.

باقری یکی از مصادیق بارز مشارکت توسط مردم را تاسیس مراکز غیردولتی دانست و افزود: این همایش به منظور آموزش دست اندکاران و تبین موضوع و تفویض اختیار در امر تقویت فعالیت‌های مراکز و مدارس غیر دولتی به مناطق برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خدمات و فعالیت‌های آموزش و پرورش با هیچ ارگان دیگری قابل قیاس نیست. آموزش و پرورش در همه زمینه‌ها از ابتدای انقلاب سهم خود را ادا کرده است. در زمان دفاع مقدس تنها دستگاهی که هم در خط مقدم و پشتیبانی جنگ وظیفه انقلابی خود را به بهترین نحو انجام داد آموزش و پرورش بود.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران با اشاره به اینکه از مجموع یک میلیون دانش آموز تهرانی, ۲۰۰ هزار نفر آنها در مراکز و مدارس غیردولتی در حال تحصیل هستند ابراز امیدواری کرد تا نتیجه این همایش در راستای تقویت و عملیاتی کردن تفویض اختیار به مناطق مفید واقع شود.

وی بر نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق تصریح کرد و افزود: تفویض اختیار باید از کف مدرسه در تمامی سطوح آموزش و پرورش تا کف مدرسه تحقق یابد.

باقری همچنین در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران گفت: متاسفانه در روزهای گذشته بعد از عدم پذیرش ادامه وزارت توسط وزیر مدبر و توانا آقای دانش آشتیانی بد اخلاقی‌های سیاسی زیادی علیه برخی از صاحب نظران آموزش و پرورش مانند آقای زرافشان که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به آموزش و پرورش کرده‌اند صورت پذیرفت.

وی در ادامه گفت: ما در آموزش و پرورش به عنوان بخشی از بدنه دولت وظیفه خود دانسته به تمام گزینه‌های مطرح از سوی رئیس جمهور احترام گذاشته و حق تصمیم‌گیری در این خصوص را جزء اختیارات نمایندگان منتخب ملت در مجلس شورای اسلامی می‌دانیم.

مطالب مرتبط

روی خط خبر

  • بازیگری که نمی‌خواهد از صحنه تئاتر دور شود
  • شاید دلار گران‌تر نشود!
  • آمار عجیب یارانه‌بگیران/کسی حذف نشد
  • لاریجانی: بانک‌ها در پرداخت “وام” به زلزله‌زدگان سخت گیری نکنند
  • کمک متخصصین پوست برای ساخت درمانگاه یا مدرسه درمناطق زلزله زده
  • نفوذ آلودگی پلاستیکی به عمیق‌ترین نقاط اقیانوس‌ها
  • نقشه‌ای برای شناسایی آلوده‌ترین شهرهای اروپا
  • غلظت ذرات معلق چه پیام بهداشتی دارند؟
  • مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد
  • اثرات کمبود خواب بر رابطه زناشویی
  • فیلم/ روایت حافظ ناظری از ویرانه های به جا مانده از زلزله سرپل ذهاب
  • تصاویر : لحظه اعلام برکناری رابرت موگابه
  • ضرغامی: از رهبری آموختم اگر نمی‌توانم محتوایی را در قالب خوب بیان کنم، کل آن را ترک کنم
  • سیدحسن خمینی:روحانیون انقلابی منفور متحجرین بودند/ جنگ شیعه و سنی نتیجه تحجر است
  • یار سابق احمدی نژاد :بست‌نشینی جریان انحرافی حتی از سوی ضدانقلاب هم سابقه ندارد
  • توصيه ظريف به كشورها منطقه: به جاي جنگ افروزي براي صلح تلاش كنيد
  • فریب تبلیغات ماهواره‌ای برای افزایش طول قد را نخورید
  • هویت، مهم‌ترین اصل سند تحول بنیادین ‌آموزش و پرورش است ‌
  • ارسال اولین محموله هدایای جمعیت مامایی ایران به مناطق زلزله‌زده غرب کشور
  • آتش در ساختمانی در حومه پکن ۱۹ قربانی گرفت
  • پایان کنفرانس اقلیمی بن در پیچ و خم تامین هزینه‌های مالی
  • ادامه رایزنی‌ها برای تغییر نام شورا
  • خودرو و جای پارکی که ۲۰ سال فراموش شد!
  • افزایش ثبت نام در رشته‌های کاردانش در مناطق محروم و مرزی
  • توضیحات چمران درباره وضعیت پادگان «۰۶»
  • حذف آلودگی دیزل‌ها در گروی نصب فیلتر دوده
  • محجوب با پیروزی آغاز کرد/ راه یابی جواد به یک چهارم نهایی
  • بازی خیرخواهانه تیم ملی فوتسال با تیم کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رامین صفویه با شکست مقابل حریف بلغارستانی حذف شد
  • آزمایش میکروبی آب آشامیدنی مناطق زلزله زده/ بازرسی موادغذایی