نجفی متن “سوگندنامه شهردار تهران” را قبول دارد

    کد خبر :81978

 

رئیس سنی شورای پنجم گفت: نجفی متن سوگندنامه شهردار تهران را قبول دارد و روز آغاز کارشان آن را ادا خواهد کرد.

مرتضی الویری، رئیس سنی شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات جلسه امروز شورای پنجم با محمدعلی نجفی (گزینه نهایی شهرداری تهران) گفت: امروز اولین جلسه غیررسمی شورای پنجم با دکتر نجفی برگزار شد و هدف این دیدار تبادل نظر میان طرفین در راستای همکاری بیشتر بود.

او ادامه داد: در این جلسه مسائل اساسی همچون گزینش مدیران آینده شهرداری و تهیه برنامه فوری برای حل چالش‌های امروز تهران مطرح شد. در حقیقت موضوعاتی که در جلسه هفته گذشته برای ارائه آن فرصت نشد، در این جلسه با شهردار آینده تهران در میان گذاشته شد.

رئیس سنی شورای شهر با تاکید بر اینکه فضای جلسه صمیمانه بود، افزود: امیدوار هستیم جلسات این چنینی میان اعضای شورای پنجم و شهردار آینده ادامه یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی در مورد سوگندنامه مطرح شد یا خیر؟گفت: متن سوگندنامه آماده شده است، با این حال برای رسمیت یافتن، باید در جلسه رسمی شورای پنجم تصویب شود.

او ادامه داد: متن سوگندنامه به آقای نجفی نشان داده شد و ایشان با تاکید بر اینکه متن را قبول دارند اعلام کردند، انشاالله روز آغاز کارشان سوگند را ادا خواهد کرد.

رئیس سنی شورای شهر درباره ملاقات امروز نجفی با قالیباف افزود: اطلاع داریم که چنین جلسه‌ای قراراست برگزار شود، اما از محتوای این جلسه خبر نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید