ایران پیروز شد، سفیر دوحه بازگردد!

    کد خبر :81722

نویسنده معروف قطری، ایران را پیروز مناقشه با عربستان نامید و خواستار بازگشت سفیر قطر به تهران شد.

عبدالله العذبه نویسنده قطری، خواستار بازگشت سفیر قطر به ایران شد و گفت: “عربستان به صورت انفرادی به سمت آغوش ایران می شتابد و برای کسب رضایت تهران تلاش می کند”.

نویسنده و سردبیر روزنامه “العرب” قطر در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد: تمام ناظران منطقه تاکید می کنند که طرح تهران پیروز شده و عربستان شکست خورده و وادار شده که رضایت ایران را جلب کند، پس از آنکه اشاراتی از جانب ترامپ دریافت کرد مبنی بر اینکه باید به تفاهم با ایران روی بیاورد.

وی افزود: “به گمان من این تفاهم نباید به دور از کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گیرد بویژه که قطر مانند دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس روابط دیپلماتیک خود را از سطح سفیر کاهش داد و ما امیدوار بودیم که مانند سابق ابتکاری از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای گفتگو با تهران مطرح شود اما به نظر می رسد که عربستان به صورت انفرادی و جداگانه و به دور از دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت می کند و امیدواریم که این نزدیکی به نفع منطقه باشد”.

این نویسنده قطری در پایان گفت: ما تاکید می کنیم که نباید قطر به بهانه “مزدوری برای ایران” محاصره شود در حالی که خودشان به سمت ایران می شتابند و خواستار جلب رضایت تهران هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید