سیستم جدید نور تالار محراب بهره‌برداری شد

    کد خبر :81535

مدیر تالار محراب با اشاره به اینکه سیستم جدید نور این تالار مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد که هنوز شهرداری برای احداث سالن جدید این مجموعه اقدام نکرده است.

ابراهیم گله دارزاده مدیر تالار محراب درباره اقدامات جدیدی که در این مجموعه تئاتری به لحاظ تجهیزات و امکانات انجام شده است به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه سیستم جدید نور تالار محراب با شروع اجرای نمایش «برج های خاموش» به کارگردانی زهرا شایان فر مورد بهره برداری قرار گرفت که این اقدام واقعا برای مجموعه کوچکی مثل تالار محراب، پروژه ای بزرگ بود.

وی تصریح کرد: البته بهره برداری از سیستم جدید نور در تالار محراب کار عظیمی نیست ولی در شرایطی که تنگناهای مالی وجود دارد، اجرایی شدن این اقدام مهم است.

مدیر تالار محراب درباره وضعیت سالن جدید محراب که قرار است در فضای باز این مجموعه احداث شود، یادآور شد: همچنان منتظر این هستیم که پروژه سالن بیرونی یا به نوعی سالن تجربی تالار محراب هم با استقرار تیم جدید شهرداری تهران، اجرایی شود. با وجود اینکه تفاهمنامه احداث این سالن با شهرداری منطقه منعقد و امضا شده اما متأسفانه این پروژه به اجرا نرسیده و متوقف شده است.

گله دارزاده ادمه داد: امیدواریم امسال پیگیری های ما به نتیجه برسد و تا پایان سال شاهد احداث این سالن جدید تئاتر باشیم که باعث می شود ظرفیتی جدید به تئاتر ایران اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی برای کارشناسی طرح سالن جدید تالار محراب صرف شده است، اظهار کرد: از سوی شهرداری مشکلات مالی دلیل اجرایی نشدن طرح سالن جدید تالار محراب عنوان شد اما احساس من این است که به دلیل تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران و اینکه پروژه سالن جدید تالار محراب خارج از پروژه های مجموعه شهرداری است، دچار بی مهری شد.

مدیر تالار محراب برآورد انجام شده برای احداث و راه اندازی سالن جدید تالار محراب را ۵۰۰ میلیون تومان ذکر و تأکید کرد: این برآورد مبلغی عجیبی نیست و اگر این سالن احداث شود امکانی جدید به تئاتر ایران افزوده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید