تئاتر «همیلتون» وارد گوشی‌های موبایل شد

    کد خبر :81529

تئاتر موزیکال «همیلتون» که از پرفروش ترین آثار به صحنه رفته در تئاتر برادوی شناخته شد در اقدامی تبلیغاتی، اپلیکشن موبایل این اثر تئاتری را با بخش های متنوع برای مخاطبان طراحی کرد.

به گزارش بازتاب  به نقل از هالیوود ریپورتر، تئاتر موزیکال «همیلتون» به کارگردانی لین مانوئل میراندا که توانست ۱۱ جایزه تونی سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند و به عنوان یکی از پرفروش ترین تئاترهای موزیکال برادوی آمریکا و جهان شناخته شود، در اقدامی جالب از طریق اپلیکیشن طراحی شده برای تلفن های همراه با تماشاگران و مخاطبان تئاتر ارتباط خود را ادامه می دهد.

این اپلیکیشن شامل استیکرهای متنوع، فیلترهای رنگی برای دوربین و عکس، موزیک، بلیت بخت آزمایی و … است.

لین مانوئل میراندا درباره دلایل طراحی و به کارگیری اپلیکیشن تئاتر موزیکال «همیلتون» با عنوان «EduHam» چنین گفته است: ما همیشه به دنبال این هستیم تا افراد و مخاطبان بیشتری با تئاتر موزیکال «همیلتون» ارتباط برقرار کنند و به همین دلیل راه های متنوع و مختلفی را برای نیل به این هدف طی می کنیم.

تئاتر موزیکال «همیلتون» به زندگی یکی از موسسان آمریکا به نام الکساندر همیلتون می‌پردازد. این موزیکال که توسط لین مانوئل میراندا و با الهام از کتابی از ران شرنو نوشته شده‌است، اولین بار در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ روی صحنه رفت و موفقیت فراوان آن باعث شد که از تئاتر عمومی نیویورک به برادوی وارد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید