جدیدترین اخبار
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹ اقتصادی کد خبر :81363

رشد چشمگیر شاخص تاثیرگذاری بانک تجارت در اینستاگرام

 

براساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام ، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون ، رشد چشمگیری داشته است .

به گزارش اقتصاد آنلاین، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز سه شنبه بیست و چهارم مرداد ماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : باتوجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک ، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام می شود .
وی برنامه ریزی براساس اطلاعات و تحلیل های ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی را یکی از بهترین روش های دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد : با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکه های اجتماعی اکنون تحلیل هایی که خود این شبکه ها در خصوص مخاطبان ارائه می دهند به خوبی می تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد . به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ابتدای سال ۹۶ ، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از۱۱۰۰۰ ، ویدئوهای حوزه مسئولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۹۰۰۰ ، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۵۰۰، معرفی کارت هدیه باشاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۰۰۰ ، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۷۵۰۰ و ویدئوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به ۷۰۰۰ کاربر ، نشان می دهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزه هایی می شود .
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران و دنبال کنندگان صفحات این بانک در فضای مجازی به افزایش تعامل با بانک تجارت گفت : اکنون به مدد پیشرفت فناوری، بستر مناسبی برای مشتریان بانک ایجاد شده است که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن ، پاسخ سوالات خود را از سوی بانک دریافت کنند . ضمن اینکه این امر برای ما به عنوان یک بانک تجاری نیز رهیافتی برای بهبود و توسعه خدمات محسوب می شود .
کاظم پور با اشاره به افزایش روزافزون کاربران در شبکه های مجازی افزود : برخی شاخص ها مانند افزایش دنبال کننده از جمله موضوعاتی است که چنانچه معنادار نباشد ، نه تنها برای نهادهای مالی و بنگاه های اقتصادی دستآورد محسوب نمی شود بلکه می تواند اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه فضای مجازی را دچار اختلال کرده و اطلاعات صحیحی را برای برنامه ریزی های بعدی با هدف هدایت کاربر به نقطه فروش خدمات بانکی در اختیار سازمان قرار ندهد .
بانک تجارت برنامه ی توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش هم راستا با تحولات فناوری های روز آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از ۲۳۵۰۰ کاربر این شبکه می باشد . ربات تلگرامی این بانک نیز بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر فعال دارد که خدمات مختلف این بانک را دنبال می کنند.همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی http://www.telegram.me/tejaratbank2 به کانال رسمی تلگرامی این بانک دسترسی پیدا کنند .

Ad

Ad

روی خط خبر

  • از سوی وزارت صمت اعلام شد: تکذیب افزایش قیمت خودرو
  • ریزش قیمت طلا و ارز
  • اولین جلسه شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد
  • ائتلاف آمریکائی در «دیرالزور» از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده است
  • تورم تولیدکننده باغداری و دامداری ۴۶ درصد افزایش یافت
  • «جان کلی» و «رایان زینک» هم از دولت ترامپ می‌روند
  • توتال، صنعت هوایی ایران را تحریم کرد
  • حلبوسی: نباید به داعش اجازه رخنه مجدد را داد
  • موگرینی: اروپا از برجام حمایت می‌کند
  • جزئیات جدید از حمله موشکی به اتاق جلسات تروریست‌ها
  • عراق به ایران: انرژی بدهید، غذا بگیرید
  • بورس ۱۲۱۷ واحد افت کرد
  • گاز با جلو زدن از زغال‌سنگ دومین بزرگ منبع انرژی جهان می‌شود
  • ۸۰ درصد فرش دستباف ایران صادر می‌شود
  • نماینده مجلس: دنبال ارتقای بنزین از یورو ۴ به یورو ۵ هستیم
  • اجرای مرحله دوم طرح کاهش از شنبه
  • موافقت عراق برای واردات گاز ایران در مقابل اقلام غذایی
  • فضای سیاسی این روزهای مشهد چگونه است؟
  • ظریف و حسادت سیاسی توبه فرمایان
  • قیمت جدید خودروهای تولید داخل اوایل هفته بعد اعلام می شود
  • صدای اعتراض معلمان به گوش همه رسید، جز آقای وزیر
  • خاطرات میشل اوباما منتشر شد
  • آخرین تدابیر شورای عالی ترافیک برای کنترل آلودگی هوا/تاکید بر اجرای دقیق طرح کاهش در کشور
  • ارتباط زمستان‌های گرم با افزایش جرم !
  • تجدید دیدار خواننده جوان راک با طرفدارانش
  • ثبت ملی «دارکوب قهوه‌ای» در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم سالگرد مرتضی پاشایی برگزار نمی‌شود
  • مسئولان کشور شوک ناشی از تحریم‌ها را در طول ۸ ماه تا یک سال گذشته تخلیه کردند
  • برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاه بازنشستگان
  • مصوبه مجمع تشخیص: اعضای شورای نگهبان نباید پست و مقام رسمی دیگری داشته باشند
  • Ad