گپ با پنج قسمت جدید باز می گردد

    کد خبر :81216

نشست خبری مجموعه گپ با اعلام انتشار پنج قسمت جدید از این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست مجموعه گپ با حضور منوچهر اکبرلو، محمد کلهر مشاور پروژه و یاسر فقیهی کارگردان مجموعه گپ برگزار شد. مجموعه گپ به مستندی یک روزه از زندگی اهالی موسیقی اختصاص دارد.

در ابتدای این نشست یاسر فقیهی گفت: مجموعه گپ قرار بود در حوزه رسانه خانگی منتشر شود. ما با 10 خواننده موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ کار کردیم و فیلم هایشان را تهیه کردیم. در حوزه نشر خانگی بدقولی هایی شد. به همین دلیل سراغ سایت آپارات رفتیم و پنج قسمت نخست را در این سایت منتشر کردیم.

وی ادامه داد: با انتشار پنج قسمت نخست در سایت آپارات برای هر قسمت حدود 700 هزار تا یک میلیون بازدید داشتیم.

فقیهی گفت: وجه تفاوت فیلم های ما با دیگر گفت و گوها این است که ما به روایت یک روز از زندگی این هنرمندان می پردازیم.

محمد کلهر گفت: اگر قرار است استفاده ابزاری از موسیقی شود، بهتر است که این کار انجام نشود. پیشنهاد شد که سراغ خوانندگان قدیمی برویم و در کنارش برخی خوانندگان جدید را هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوانندگانی را انتخاب کردیم که در روزگار اوجشان خیلی فرصت شناخته شدن در جامعه را نداشتند. ما الان به نشان دادن روایتی یک روزه از برنامه زندگی این هنرمندان می پردازیم.

یاسر فقیهی گفت: وحید تاج، محمد معتمدی، فرمان فتحعلیان و دوستان دیگر، در پنج قسمت دوم اجرا می شوند. برنامه ی ما برای ارتقلی سلیقه عام مردم است. کسانی این فیلم ها را می بینند که حاضرند حجم اینترنت شان را برای دیدن این فیلم ها خرج کنند.

کارگردان مجموعه گپ گفت: آپارات نیازی به مجوز گرفتن از ارشاد و با هیچ مرجع دیگری ندارد. مجوزهای کلی صادر شده و مسئولیتش با تولید کننده اثر است.

در بخشی از این نشست خبرنگاران انتقادهای تندی به صحبت های منوچهر اکبرلو و ادعاهای او داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید